Πως Να Χάσετε Λίπος Και Κιλά Με 8 Συνταγές Για Αδυνάτισμα!

Αν σας άρεσε το άρθρο μοιραστείτε το με τους φίλους σας!

Οι γιορτές τελείωσαν και αυτό που συνήθως έρχεται στο μυαλό μας, είναι οι… συνταγές για αδυνάτισμα!

Όσα άφησαν οι γιορτές πίσω τους ήταν χαρά, ανέμελες στιγμές, πολύ φαγητό, αναψυκτικά, αλκοόλ και φυσικά… επιπλέον κιλά και λίπος.

Διαφήμιση

Ειδικά μάλιστα αυτό το διάστημα με τις καταστάσεις που ζούμε και την έλλειψη πραγματικής άσκησης, το βάρος και το λίπος που προστέθηκε σε όλο το σώμα και πολύ περισσότερο στην κοιλιά, είναι κάτι που κανένας μας δεν θέλει πραγματικά να έχει.

Στο παρακάτω άρθρο λοιπόν, θα ανακαλύψετε 8 από τις διαπιστωμένα καλύτερες τροφές και σπιτικές συνταγές για αδυνάτισμα, που χρησιμοποιώ συνεχώς και εγώ.

Μπορούν να λειτουργήσουν είτε η κάθε μία μόνη της είτε συνδυαστικά, με όποιες εσείς επιλέξετε στην εβδομάδα σας.

Ανάλογα πάντα, με τις προσωπικές επιλογές και τις γεύσεις σας.

Τι θα πρέπει να θυμάστε για αυτές τις τροφές ή συνταγές για αδυνάτισμα

Ένα πολύ σημαντικό πράγμα που πρέπει να θυμάστε είναι πως αυτό που μπορεί να καταστρέψει κάθε προσπάθεια σας, είναι το άγχος!

Όσο δύσκολο και αν φαίνεται στην πράξη θα πρέπει να το αποφύγετε, όσο περισσότερο είναι δυνατόν.

Όταν ανησυχούμε υπερβολικά για όσα συμβαίνουν και δεν μπορούμε να τα αποτρέψουμε ή να τα αλλάξουμε, στο σώμα μας παράγονται ορμόνες του στρες.

Αυτές επηρεάζουν το πεπτικό μας σύστημα και οδηγούν σε φούσκωμα και ερεθισμό του στομάχου και των εντέρων.

Ένα αγχωμένο σώμα παράγει κορτιζόλη, η οποία είναι μια ορμόνη που βοηθάει με πολλούς θετικούς τρόπους το σώμα μας. Παράλληλα όμως, μπορεί να προσθέσει ένα λιπαρό στρώμα στην κοιλιά μας, επειδή προκαλεί αύξηση της όρεξης. (1)

Όταν ειδικά δεν υπάρχει σωματική δραστηριότητα ή αυτή είναι ελλιπής και δύσκολη, τότε το φαγητό που προσθέτουμε συνεχώς, αποθηκεύεται ως λίπος. (2)

Στο σημερινό άρθρο λοιπόν, θα ανακαλύψετε πως να χάσετε λίπος και κιλά με 8 εξαιρετικές τροφές και σπιτικές συνταγές για αδυνάτισμα.

Ακόμη και χωρίς άσκηση!

Δοκιμάστε όποια θέλετε μόνη της ή συνδυαστικά και είναι σίγουρο πως πολύ γρήγορα θα λατρέψετε τα αποτελέσματα!

#1 Χυμός μούρων αντί για αναψυκτικά

Αν τα αναψυκτικά είναι τα αγαπημένα σας ροφήματα, σκεφτείτε διαφορετικά!

Τουλάχιστον για όσο διάστημα θέλετε να χάσετε λίπος και κιλά.

Τα μούρα κατατάσσονται δίκαια στα φρούτα με τις χαμηλότερες θερμίδες. Ο χυμός μούρων (όπως είναι τα βατόμουρα, τα μύρτιλα, τα κράνμπερι και οι φράουλες), είναι πολύ νόστιμος αλλά και υγιεινός. (3)

Περιέχει σημαντικές βιταμίνες όπως είναι η C, απαραίτητα μέταλλα και αντιοξειδωτικά.

Όταν ειδικά τα μούρα καταναλώνονται ολόκληρα, είναι μια εξαιρετική τροφή για αδυνάτισμα και όχι μόνο. (4)

Αν δεν είναι στην εποχή τους, μπορείτε να βρείτε κατεψυγμένα ή αποξηραμένα μούρα σε οποιαδήποτε περίοδο του χρόνου.

Αν προτιμήσετε χυμούς του εμπορίου, θα πρέπει απλά να προσέξετε να μην περιέχουν ζάχαρη ή άλλα γλυκαντικά.

#2 Νερό με λεμόνι για επίπεδη κοιλιά

Είμαι σίγουρη ότι έχετε ακούσει ή διαβάσει και σε δικά μου άρθρα τη λύση με νερό και λεμόνι για επίπεδη κοιλιά.

Γενικά το νερό με λεμόνι, μπορεί να προσφέρει υγιεινή απώλεια βάρους και λίπους. Είναι ένα φυσικό σπιτικό ρόφημα που είναι ιδιαίτερα υγιεινό, ενώ περιλαμβάνει την εξαιρετικά σημαντική βιταμίνη C. (5)

Μπορεί να επιταχύνει την διαδικασία καύσης λίπους και την απώλεια βάρους, ενώ θα αποτοξινώσει ιδανικά τον οργανισμό σας. (6)

Μπορείτε απλά να στύψετε 1/2 λεμόνι σε ένα ποτήρι νερό και να το πιείτε το πρωί, μία ώρα περίπου πριν το πρωινό σας.

Επιπλέον, θα βοηθήσει στη βελτίωση της επιδερμίδας και της ακμής, στην καλύτερη πέψη και στη μείωση του φουσκώματος στο στομάχι και το έντερο. (7)

#3 Τσάι πικραλίδας

Μια από τις καλύτερες συνταγές για αδυνάτισμα είναι η πικραλίδα ή αλλιώς ταραξάκο, που αποτοξινώνει εξαιρετικά τον οργανισμό. (8)

Επιβραδύνει επίσης την πέψη, δημιουργώντας το αίσθημα της πληρότητας, ενώ βοηθά να μεταβολίζονται σωστά τα λίπη και τα σάκχαρα στον οργανισμό.

Το τσάι πικραλίδας είναι διουρητικό και μπορεί να βοηθήσει το σώμα μας να χωνέψει σωστά τα λίπη. (9)

Σύμφωνα με έρευνες η πικραλίδα έχει επίσης ηπατοπροστατευτικές ιδιότητες, ενώ έχει αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις δράσεις. (10)

Βοηθά επιπλέον στη ρύθμιση των επιπέδων της γλυκόζης, μειώνοντας το σάκχαρο.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, επειδή η πικραλίδα μπορεί να αλληλεπιδράσει με αρκετά φάρμακα.

#4 Ρόφημα με τζίντζερ (από τις καλύτερες συνταγές για αδυνάτισμα)

Αν πιστεύετε πως δεν υπάρχει τρόπος να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά χωρίς γυμναστική και να μειώσετε την περίμετρο της μέσης για να ξαναμπείτε στο αγαπημένο σας τζιν μέσα σε λίγες εβδομάδες, τότε δεν έχετε δοκιμάσει το τζίντζερ.

Το τζίντζερ ενισχύει την πέψη, μειώνει την όρεξη και συμβάλλει ταυτόχρονα στη ρύθμιση του σακχάρου και της χοληστερόλης στο αίμα. (11)

Όταν καταναλώνεται πριν από το γεύμα, διεγείρει σημαντικά τον μεταβολισμό και την πέψη. (12)

Μπορεί επίσης να προτιμηθεί ως ρόφημα το πρωί, αλλά και μετά από κάθε κύριο γεύμα για 1-2 φορές την ημέρα.

Τρίβουμε απλά ένα κουταλάκι του γλυκού τζίντζερ και το προσθέτουμε σε μια κούπα ζεστό νερό. Αφήνουμε το νερό να τραβήξει το τζίντζερ για 5-10 λεπτά και στραγγίζουμε.

Προσθέτοντας λεμόνι, εκτός από τα οφέλη στο αδυνάτισμα και την απώλεια λίπους, θα αποτοξινώσετε τον οργανισμό και θα ενισχύσετε επιπλέον το ανοσοποιητικό σας σύστημα. (13)

#5 Καρότα

Την προηγούμενη εβδομάδα δημοσίευσα ένα ολοκληρωμένο άρθρο για τα καρότα.

Σαν τροφή εξαιρετικά χαμηλών θερμίδων, τα καρότα μπορούν να αυξήσουν την πληρότητα στον οργανισμό, έτσι ώστε να αισθανόμαστε χορτάτοι.

Καρότα για αδυνάτισμα

Μπορούν όμως να μειώσουν ταυτόχρονα την πρόσληψη θερμίδων στα γεύματα μας. (14)

Αποτελώντας έτσι μια σημαντική προσθήκη στη διατροφή μας, ειδικά όταν θέλουμε ένα γρήγορο και εύκολο σνακ. Ένα με δύο καρότα είναι ιδανικά για αποτελεσματική απώλεια λίπους και βάρους και μειωμένη πρόσληψη θερμίδων.

#6 Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι είναι πολλά περισσότερα από απλά …νερό με γεύση.

Αν το θεωρείται έτσι, τότε δεν ξέρετε την πραγματική του δύναμη στο αδυνάτισμα, την αποτοξίνωση του οργανισμού και την υγιεινή μείωση του λίπους και του βάρους μας. (15)

Το πράσινο τσάι έχει ισχυρές αντιοξειδωτικές και αντικαρκινικές ιδιότητες, ειδικά ενάντια στον καρκίνο του μαστού. (16)

Είναι επίσης μια φυσική λύση για να χάσουμε βάρος και να αυξήσουμε την αντοχή και τα επίπεδα της ενέργειας μας. (17)

Εκτός από τις δεκάδες ιδιότητες του όμως, το πράσινο τσάι βοηθάει σημαντικά στη διάσπαση του λίπους. Οι κατεχίνες που περιέχει, ενεργοποιούν τα γονίδια καύσης του λίπους και ειδικά της κοιλιάς. (18)

Σύμφωνα μάλιστα με έρευνες, οι κατεχίνες επιταχύνουν την απώλεια βάρους στο σώμα κατά το εντυπωσιακό 77%. (19)

#7 Μέλι και κανέλα

Στις συνταγές για αδυνάτισμα δεν θα μπορούσαν να λείπουν δύο πολύ απλά συστατικά.

Τα οποία όμως είναι πανίσχυρα στην καύση λίπους και την απώλεια βάρους και αναφέρομαι φυσικά στο μέλι με την κανέλα.

Για να ετοιμάσετε τη συνταγή, βράζετε 250 γρ. νερό και το κατεβάζετε από τη θερμότητα. Προσθέστε 1/2 κ. τ. κανέλα και ανακατέψτε πολύ καλά.

Το αφήνετε για λίγο να κρυώσει, προσθέτετε το μέλι, ανακατεύετε και πίνετε λίγο πριν από τον ύπνο. Εναλλακτικά μπορείτε να το πιείτε τουλάχιστον μία ώρα πριν από το πρωινό σας ή συνδυαστικά.

Έτσι ώστε να βοηθήσει στην μείωση του βάρους, στην ενίσχυση του μεταβολισμού και στην αποτελεσματική καύση λίπους. (20)

#8 Μηλόξυδο

Το μηλόξυδο βρίσκεται τελευταία στο προσκήνιο, σαν μια υγιεινή πρόταση από γυμναστές και διαιτολόγους.

Η προσθήκη από ξύδι μηλίτη στη διατροφή σας, θα βοηθήσει να μειώσετε γρήγορα τα ανεπιθύμητα κιλά και το λίπος. (21)

Διεξήχθη μια μελέτη με κατανάλωση μόλις δύο κουταλιών της σούπας μηλόξυδου την ημέρα σε διάστημα 12 εβδομάδων. Τα αποτελέσματα στους συμμετέχοντες, ήταν σχεδόν τέσσερα κιλά απώλειας βάρους. (22)

Διαφήμιση

Χωρίς μάλιστα άλλες αλλαγές στη διατροφή ή τον τρόπο ζωής τους.

Το μηλόξυδο έδειξε ότι μπορεί επίσης να αυξήσει την κορεσμό, βοηθώντας στη μείωση του φαγητού και την αύξηση της απώλειας βάρους.

Μια παρόμοια μελέτη έδειξε ότι η κατανάλωση ξυδιού μηλίτη, μείωσε την θερμίδες κατά 275 στη διάρκεια της ημέρας. (23)

ΠΡΟΣΟΧΗ: Το μηλόξυδο δεν θα πρέπει ΠΟΤΕ να καταναλώνεται σκέτο, αλλά να διαλύεται πάντα σε ένα ποτήρι νερό (περίπου 250 γραμμαρίων).

Τι μπορεί να βοηθήσει επιπλέον στην απώλεια βάρους εκτός από τις παραπάνω συνταγές για αδυνάτισμα

Αν εκτός από όποια από τις παραπάνω σπιτικές συνταγές δοκιμάσετε, ξεκινήσετε επιπλέον τη διαλειμματική δίαιτα των 2+5 ημερών που μπορείτε να βρείτε σε οποιοδήποτε από τα δύο βιβλία μου, θα διαπιστώσετε σημαντικές αλλαγές στην απώλεια λίπους και βάρους.

Διαλειμματική Δίαιτα 2 5 Ημερών Για Απώλεια Βάρους & Λίπους

Όπως επίσης στην ταυτόχρονη πρόληψη ή βελτίωση διαφόρων προβλημάτων υγείας.

Η προσθήκη κιλών και λίπους είναι πάντα πιο εύκολη, από το να απαλλαγούμε από αυτά.

Οι παραπάνω 8 σπιτικές τροφές και συνταγές για αδυνάτισμα όμως, μπορούν σίγουρα να βοηθήσουν να απομακρυνθούν πολύ πιο εύκολα και γρήγορα.

Παρά το ότι οι συνταγές αυτές αποτελούνται από εντελώς φυσικά συστατικά και τρόφιμα, είναι προτιμότερο να ρωτήσετε πρώτα το γιατρό σας πριν ξεκινήσετε την κατανάλωση τους.

Εσείς γνωρίζατε για αυτές τις σπιτικές συνταγές για αδυνάτισμα;

Εσείς γνωρίζατε για κάποια από τις 8 αυτές σπιτικές τροφές και συνταγές για αδυνάτισμα, που μπορούν να βοηθήσουν στην υγιεινή απώλεια λίπους και βάρους;

Σας εύχομαι καλή επιτυχία και ένα Ευτυχισμένο 2021! 🙂

Αν σας άρεσε το άρθρο μοιραστείτε το με τους φίλους σας!
  • ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ …ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ…ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

    • Ο/Η Δήμητρα Νάσιου λέει:

      Καλημέρα Ελένη και ευχαριστώ πάρα πολύ. Χαίρομαι που βρίσκετε χρήσιμο το άρθρο μου και ελπίζω να βοηθήσει λίγο περισσότερο.
      Να είστε πάντα καλά και να έχετε μια Ευτυχισμένη Χρονιά, με υγεία πάνω από όλα! 🙂

  • >