Σας Λείπουν Βιταμίνες; Τα 38 Σημάδια Στο Πρόσωπο & Το Σώμα!

Αν σας άρεσε το άρθρο μοιραστείτε το με τους φίλους σας!

Ίσως να έχετε παρατηρήσει ορισμένα σημάδια στο πρόσωπο ή συμπτώματα στο σώμα σας, που δεν γνωρίζετε γιατί δημιουργούνται και ποιες είναι οι αιτίες που τα προκαλούν.

Τα σημάδια αυτά φανερώνουν συνήθως έλλειψη βιταμινών.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν η ακμή, η ουλίτιδα, οι κράμπες, η τριχόπτωση και τα ξηρά μαλλιά. Επιπλέον, οι πληγές στο σώμα που δεν κλείνουν, οι πόνοι και οι θόρυβοι στα κόκκαλα, οι αρρυθμίες της καρδιάς, η χλωμή επιδερμίδα και η ανεξήγητη κούραση είναι μερικά ακόμη από αυτά τα σημάδια.

Διαφήμιση

Χωρίς λοιπόν επαρκείς βιταμίνες και μέταλλα στον οργανισμό μας, είμαστε ένας πολύ εύκολος στόχος στους ιούς και τα βακτήρια, όταν αυτά εισβάλλουν στο σώμα μας.

Μια ισορροπημένη διατροφή έχει πολλά πλεονεκτήματα.

Αντίθετα, μια διατροφή από την οποία λείπουν σημαντικές βιταμίνες μπορεί να δημιουργήσει άπειρα προβλήματα στον οργανισμό και το σώμα μας. (1)

Κοιτάξτε λοιπόν στον καθρέφτη σας και ανακαλύψτε τα πιο συχνά συμπτώματα και σημάδια στο πρόσωπο και το σώμα.

Αυτά θα δείξουν αν σας λείπουν σημαντικές βιταμίνες και μέταλλα, ώστε να βελτιώσετε άμεσα την υγεία και τα προβλήματα στο σώμα.

Τα 38 σημάδια στο πρόσωπο και το σώμα

#1 Θόρυβοι και πόνοι στα κόκκαλα και τις αρθρώσεις, κούραση, δεν μπορείτε να αδυνατίσετε, συχνοί τραυματισμοί, κράμπες, υψηλή πίεση, αρρυθμίες στην καρδιά  

Μήπως τα γόνατα σας κάνουν κρότους όταν τα λυγίζετε;

Μήπως ακούτε τις αρθρώσεις από τα χέρια και τα δάχτυλα σας να κάνουν επίσης περίεργους θορύβους σαν να σπάνε;

Αν συμβαίνει και σε σας, τότε είναι χαρακτηριστικά συμπτώματα για έλλειψη ασβεστίου στον οργανισμό σας.

Ξέρουμε φυσικά πόσο σημαντικό είναι το ασβέστιο για τον οργανισμό και το σώμα μας. (2)

Ειδικά όταν θέλουμε να έχουμε γερά κόκκαλα και δόντια.

Τα χαμηλά όμως επίπεδα ασβεστίου, μπορούν να είναι επίσης ένας λόγος για δημιουργία αρθρίτιδας.

Πως θα μπορέσετε να το διορθώσετε…

Μπορείτε να προσθέσετε καταρχήν άμεσα στην καθημερινότητα σας τροφές που περιέχουν φυσικό ασβέστιο. Όπως είναι τα αμύγδαλα, τα αποξηραμένα σύκα, τα πορτοκάλια, το μπρόκολο, τα παντζάρια, οι σπόροι chia, οι μπάμιες, τα φασόλια, τα ρεβίθια, η βρώμη και οι σαρδέλες.

Μείνετε για τουλάχιστον 10 έως 20 λεπτά στον ήλιο, ώστε να προσθέσετε τη βιταμίνη του ήλιου, δηλαδή την D στον οργανισμό σας. (3)

Η βιταμίνη D είναι απόλυτα απαραίτητη για τη σωστή απορρόφηση του ασβεστίου.

Το ανθρακικό ασβέστιο μπορεί επίσης να βοηθήσει. (4)

Ήδη μάλιστα χρησιμοποιείται σε οδοντόκρεμες, σε φαρμακευτικά προϊόντα και τρόφιμα. Μπορείτε να το βρείτε συνήθως σε φαρμακεία ή σε σούπερ μάρκετ.

Για καλύτερη χρήση του, μπορείτε να προσθέσετε περίπου το 1/4 κουταλάκι του γλυκού ανθρακικού ασβεστίου σε γιαούρτι, τυρί ή νερό.

Είναι καλύτερα να καταναλωθεί με άδειο στομάχι, πάντα φυσικά με τη σύμφωνη γνώμη του γιατρού ή του φαρμακοποιού σας. Έτσι ώστε να μην δημιουργηθούν πιθανά άλλα προβλήματα.

#2 Τα ούλα σας ματώνουν όταν τα βουρτσίζετε, εμφανίζονται έλκη και πληγές στη γλώσσα

Παρατηρήσατε να ματώνουν τα ούλα σας και ειδικά όταν τα βουρτσίζετε;

Εμφανίστηκαν μήπως στη γλώσσα σας έλκη και πληγές;

Αν δεν υπάρχουν άλλα προβλήματα όπως η κακή στοματική υγιεινή, κάποια μόλυνση ή κάποια ορμονική διαταραχή, τότε πιθανότατα έχετε έλλειψη βιταμίνης C ή Κ.

Η βιταμίνη C βοηθά επίσης στη σύνθεση του κολλαγόνου, που είναι απαραίτητο για τη δημιουργία των συνδετικών ιστών. Αυτοί συμπεριλαμβάνουν τα οστά, τα αιμοφόρα αγγεία και τα ούλα μας. (5)

Χωρίς τη βιταμίνη C μάλιστα, τα ούλα μας δεν θα μπορούσαν να συγκρατήσουν τα δόντια και τη γνάθο.

Για την πρόσληψη βιταμίνης C, θα πρέπει να προσθέσετε στη διατροφή σας τρόφιμα με υψηλές ποσότητες της. Όπως είναι τα λεμόνια, τα πορτοκάλια, τα γκρέιπφρουτ, οι πιπεριές, τα φραγκοστάφυλα, οι φράουλες, το μπρόκολο και ο μαϊντανός.

Η βιταμίνη Κ λέγεται και “τροχονόμος” του ασβεστίου.

Καθοδηγεί το ασβέστιο στα οστά μας και όχι στα αγγεία όπου γίνεται καθίζηση και είναι απόλυτα απαραίτητη. (6)

Η βιταμίνη αυτή είναι δυστυχώς λιγότερο γνωστή από τις υπόλοιπες βιταμίνες. Ο ρόλος και τα οφέλη της όμως στον οργανισμό μας είναι αναντικατάστατα. Η έλλειψη της, είναι ένας βασικός λόγος για προβλήματα καρδιάς και αρτηριών.

Για την πρόσληψη βιταμίνης Κ, μερικές εξαιρετικές πηγές της είναι όλα τα φυλλώδη πράσινα λαχανικά και το μπρόκολο. Η πικραλίδα, τα φρέσκα κρεμμυδάκια, το σπανάκι, το αγγούρι, τα σπαράγγια και τα δαμάσκηνα είναι μερικές ακόμη σημαντικές πηγές της.

#3 Εύθραυστα νύχια, ξεφλούδισμα επιδερμίδας νυχιών, τριχόπτωση, ξηρά μαλλιά, μυϊκή αδυναμία, υπνηλία, κόκκινα εξανθήματα γύρω από τα μάτια και γενικά το σώμα, κράμπες ή κατάθλιψη

Αν παρατηρήσετε κάποιο ή κάποια από τα συμπτώματα που ανέφερα, τότε πιθανότατα έχετε έλλειψη βιοτίνης ή αλλιώς βιταμίνης Β7. 

Η βιοτίνη βοηθά στον μεταβολισμό των λιπαρών και των αμινοξέων.

Αυτά είναι συστατικά που το σώμα μας χρησιμοποιεί για να συνθέσει τις πρωτεΐνες και για την ανάπλαση των κυττάρων του. (7)

Η βιοτίνη παίζει πολύ σημαντικό ρόλο και στη σωστή ανάπτυξη του εμβρύου. Οπότε είναι ιδιαίτερα σημαντική στη διάρκεια της εγκυμοσύνης για την έγκυο αλλά και το μωρό.

Βιταμίνες για την έγκυο

Η συγκεκριμένη βιταμίνη παράγεται επίσης από τον πληθυσμό των βακτηρίων που ζουν φυσιολογικά στο έντερο μας.

Όπως όλες οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β, έτσι και η Β7 είναι μια επίσης υδατοδιαλυτή βιταμίνη. Αυτό σημαίνει ότι διαλύεται στο νερό που βρίσκεται στο σώμα μας και δεν αποθηκεύεται.

Για αυτό σε πολλά άρθρα μου και όχι μόνο για το αδυνάτισμα, επιμένω να πίνετε ικανοποιητικές ποσότητες νερού καθημερινά. Έτσι ώστε να βοηθήσετε τις υδατοδιαλυτές βιταμίνες να ενεργήσουν σωστά και να βοηθήσουν πραγματικά τον οργανισμό σας. 

Τα ωμά αυγά που βρίσκονται συνήθως στα γλυκά και σε άλλες συνταγές, έχουν ένα βακτήριο τη σαλμονέλα. Αυτή δημιουργεί προβλήματα στο πεπτικό σύστημα και το έντερο μας.

Τα υγιή βακτήρια και οι μικροοργανισμοί στο έντερο μας δημιουργούν βιοτίνη. (8)

Όταν όμως διαταραχθεί η ισορροπία τους, δεν γίνεται σωστή χρήση της βιοτίνης και το σώμα μας εμφανίζει τα σημάδια που ανέφερα.

Για να προσθέσετε βιοτίνη στο σώμα σας, μπορείτε να επιλέξετε τροφές που την περιέχουν. Όπως είναι τα αμύγδαλα, τα αυγά αλλά όχι τα ωμά, οι γλυκοπατάτες, τα ψάρια, τα μούρα, το αβοκάντο, τα μανιτάρια, το κουνουπίδι, το γιαούρτι και το τυρί.

#4 Άσπρες κηλίδες στα νύχια, ατονία, τριχόπτωση, αδύναμα δόντια, έλκη στο στόμα, επιδείνωση της όρασης ή της ακοής, αργή επούλωση πληγών, μειωμένες ορμόνες

Παρατηρήσατε ένα ή περισσότερα από τα παραπάνω σημάδια στα νύχια ή στον οργανισμό σας;

Η πιθανότερη τότε αιτία, μπορεί να είναι η έλλειψη ψευδαργύρου.

Ο ψευδάργυρος έχει μεγάλη σημασία για την υγεία και την ομορφιά μας.

Είναι όμως αρκετά τα άτομα που παρουσιάζουν έλλειψη του. Παρά το γεγονός, πως το μέταλλο αυτό είναι απαραίτητο για να λειτουργήσουν περισσότερα από 300 ένζυμα. Αυτά βοηθούν στη σύνθεση πρωτεϊνών, την παραγωγή ορμονών αλλά και τη γενικότερη ευεξία μας.

Η έλλειψη ψευδαργύρου έχει ταυτιστεί επιπλέον με μια πάθηση στους άνδρες. Στην πάθηση αυτή παράγονται σημαντικά λιγότερες ή και καθόλου ορμόνες. (9)

Πιστεύεται μάλιστα, πως ο ψευδάργυρος μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στη ρύθμιση των επιπέδων της τεστοστερόνης.

Επιπλέον, είναι ένας πολύτιμος σύμμαχος μας στην καταπολέμηση ιών και βακτηρίων. Συμβάλλει αποδεδειγμένα στη προστασία από τους ιούς και μειώνει τη διάρκεια των συμπτωμάτων στις ασθένειες.

Τα θετικά αποτελέσματα του ψευδαργύρου οφείλονται κυρίως στην ιδιότητα του να εμποδίζει την αναπαραγωγή των ιών και των βακτηρίων, όταν αυτά εισβάλλουν στον οργανισμό μας. (10)

Πολύ καλές πηγές ψευδαργύρου είναι το σουσάμι, τα αυγά, τα σιτηρά, το σκόρδο και οι σπόροι κολοκύθας. Το κρέας και ειδικά το βοδινό και το κοτόπουλο, οι ξηροί καρποί και ειδικά τα αμύγδαλα και τα κάσιους, τα όσπρια, το κινόα, η βρώμη και τα στρείδια συμπληρώνουν τις καλές πηγές του.

#5 Χλωμή επιδερμίδα, χείλια ή νύχια, κούραση, μειωμένη σωματική ανάπτυξη, κράμπες, ζαλάδες, τριχόπτωση, εύθραυστα νύχια, αϋπνία

Τα παραπάνω σημάδια στο πρόσωπο και την επιδερμίδα φανερώνουν έλλειψη σιδήρου.

Ο σίδηρος είναι το πιο σημαντικό μέταλλο για την παραγωγή, την καλή λειτουργία και την ποιότητα του αίματος. (11)

Πολύ καλές πηγές σιδήρου είναι τα αυγά, το κρέας, οι πιπεριές, το σουσάμι, τα θαλασσινά και ειδικά τα οστρακοειδή και το χταπόδι. Είναι επίσης τα ψάρια και ειδικά ο τόνος και ο ξιφίας, οι φακές, τα ρεβίθια, οι αγκινάρες, το σπανάκι, η βρώμη και τα πράσα.

Οι ξηροί καρποί και ειδικά τα κάσιους, τα φιστίκια, τα αμύγδαλα και τα καρύδια, όπως επίσης τα ρόδια, η τσουκνίδα, το θυμάρι και το κακάο συμπληρώνουν τον κατάλογο του.

Το ιδανικό όμως είναι να καταναλώνονται ταυτόχρονα φρούτα και λαχανικά, τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνη C. Όπως είναι δηλαδή τα λεμόνια, τα πορτοκάλια, οι φράουλες, τα ακτινίδια, το μπρόκολο και η ντομάτα. (12)

Όλες αυτές οι τροφές βοηθούν στην αύξηση της απορρόφησης σιδήρου από το σώμα μας.

Τελευταίες σκέψεις για τα σημάδια στο πρόσωπο και το σώμα

Υπάρχουν σημάδια στο πρόσωπο και το σώμα μας που δείχνουν πως πιθανότατα λείπουν από τον οργανισμό μας σημαντικές βιταμίνες και μέταλλα.

Δεν υπάρχει λόγος για πανικό!

Είναι σημαντικό όμως να γνωρίζετε πως οποιοδήποτε σύμπτωμα εμφανίζει το σώμα μας, θα πρέπει να αναζητήσετε την αιτία.

Διαφήμιση

Έτσι ώστε να διορθώσετε το πρόβλημα που δημιουργήθηκε, με φυσικές λύσεις.

Το καλύτερο φυσικά που μπορείτε να κάνετε για να βεβαιωθείτε για τους πραγματικούς λόγους των συμπτωμάτων σας, είναι να μιλήσετε με το γιατρό ή τον φαρμακοποιό σας που γνωρίζουν πάντα καλύτερα.

Το σώμα μας εμφανίζει πάντα κάποια συμπτώματα και σημάδια για να μας βοηθήσει να εντοπίσουμε τα αίτια που τα προκαλούν. (13)

Ο εντοπισμός τους θα βοηθήσει να διορθώσουμε την πιθανή έλλειψη βιταμινών ή μετάλλων στον οργανισμό μας ή όποιο άλλο πιθανό πρόβλημα υπάρχει.

Εσείς έχετε παρατηρήσει τέτοια σημάδια στο πρόσωπο και το σώμα σας;

Εσείς αλήθεια έχετε παρατηρήσει κάποιο ή κάποια από τα παραπάνω σημάδια στο πρόσωπο ή το σώμα σας και ποια είναι αυτά;

Αφήστε αν θέλετε το όπως πάντα σημαντικό σχόλιο σας παρακάτω!

Σας εύχομαι να είστε πάντα καλά! 🙂

Αν σας άρεσε το άρθρο μοιραστείτε το με τους φίλους σας!
>