Πως Αλλάζει Το Σώμα Και Ο Εγκέφαλος Με Το Αδυνάτισμα!

Αν σας άρεσε το άρθρο μοιραστείτε το με τους φίλους σας!

Ίσως πολλές φορές αναρωτιέστε πως αλλάζει το σώμα μας με το αδυνάτισμα.

Αν και, θα πρέπει να γνωρίζετε πως υπάρχουν επίσης αλλαγές και στον εγκέφαλο μας.

Αν αρχίζετε απλά να μειώνετε την κατανάλωση σακχάρων και επεξεργασμένων τροφών, θα διαπιστώσετε σίγουρα καλύτερη διάθεση, βελτιωμένη λειτουργία του εγκεφάλου και μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, βλέποντας τα θετικά αποτελέσματα σας.

Πιστεύω πως σίγουρα γνωρίζετε πως υπάρχουν πολλά οφέλη από την απώλεια βάρους.

Πολλά από αυτά μάλιστα, μπορούν να γίνουν αισθητά αρκετά γρήγορα, ίσως και σε λίγες μέρες από το ξεκίνημα μιας δίαιτας.

Όταν ακολουθήσουμε όμως μια μακροπρόθεσμη και πιο συγκεκριμένη μέθοδο για αδυνάτισμα και απώλεια λίπους, καταλαβαίνουμε πλέον στην πράξη πως αλλάζει το σώμα μας.

Διαφήμιση

Όπως επίσης και τις σημαντικές επιπτώσεις που έχουν αυτές οι αλλαγές στον εγκέφαλο μας.

Υπάρχουν σίγουρα κάποια πράγματα που γνωρίζετε, αλλά και άλλα που ίσως δεν γνωρίζετε.

Στο σημερινό άρθρο λοιπόν θα ανακαλύψετε, πως αλλάζει το σώμα μας με το αδυνάτισμα, αλλά και πως επηρεάζει τον εγκέφαλο μας.

Έτσι ώστε, αν θέλετε να βεβαιωθείτε ότι τηρείτε το πρόγραμμα που επιλέξατε για απώλεια βάρους και λίπους, θα συνεχίσετε τη σωστή διατροφή σας και δεν θα υποχωρήσετε στις ξαφνικές και έντονες επιθυμίες σας.

Ειδικά, όταν το αδυνάτισμα είναι εξαιρετικά σημαντικό για την υγεία και τα όργανα μας.

Όπως επίσης και όταν είμαστε υπέρβαροι και είναι πλέον απαραίτητο να μειωθεί άμεσα το λίπος.

Πως αλλάζει το σώμα και ο εγκέφαλος με το αδυνάτισμα

Ας δούμε λοιπόν ποιες είναι οι βασικότερες αλλαγές που μπορείτε να διαπιστώσετε σταδιακά με το αδυνάτισμα και την απώλεια λίπους.

#1 Αυξάνεται η ενέργεια σας

Το πρώτο πράγμα που θα διαπιστώσετε μετά από την μείωση μερικών επιπλέον κιλών, είναι μια μεγάλη ώθηση στην ενέργεια σας. (1)

Ο λόγος είναι αρκετά απλός!

Όσο λιγότερο βάρος μεταφέρετε, τόσο περισσότερη ενέργεια εξοικονομείτε για να κάνετε άλλα σημαντικά πράγματα.

Επιπλέον, η απώλεια βάρους βελτιώνει τα επίπεδα και την απόδοση του οξυγόνου στο σώμα. Οπότε, δεν θα αισθάνεστε πως κόβετε η αναπνοή σας όταν ανεβαίνετε τις σκάλες ή προσπαθείτε να προλάβετε το λεωφορείο. (2)

#2 Βελτιώνετε η μνήμη σας

Ο εγκέφαλος μας είναι ένα άλλο όργανο που ωφελείται σημαντικά από την απώλεια βάρους. (3)

Ορισμένες μελέτες έχουν δείξει πως ακόμη και μια μικρή μείωση στο υπερβολικό λίπος, μπορεί να βελτιώσει τις γνωστικές σας ικανότητες. Ειδικά αυτές που σχετίζονται με το σχεδιασμό, τη στρατηγική και την οργάνωση. (4)

Μετά την απώλεια βάρους και λίπους, ο εγκέφαλος μας γίνεται πιο ενεργός στην αποθήκευση νέων αναμνήσεων.

Αυτό σημαίνει πως χρειάζεται λιγότερους πόρους για να θυμάστε τις απαραίτητες πληροφορίες.

#3 Η επιδερμίδα γίνεται πιο καθαρή

Το ταξίδι σας στην απώλεια βάρους προσφέρει ένα επιπλέον πολύ σημαντικό όφελος, επειδή όταν αισθάνεστε υγιείς, φαίνεστε και υγιείς.

Κρίνοντας από τον εαυτό μου, πάντα πρόσεχα να μην αυξηθούν τα κιλά μου και ειδικά απότομα.

Είμαι σίγουρη πως όσοι από εσάς έχετε αποφασίσει να ακολουθήσετε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής και να χάσετε το επιπλέον βάρος, έχετε παρατηρήσει τεράστιες αλλαγές στην εξωτερική σας εμφάνιση.

Είμαι επίσης βέβαιη, πως η επιδερμίδα σας είναι πολύ πιο καθαρή και λαμπερή, πως σταμάτησε να ξεφλουδίζει, πως τα μαλλιά σας γίνονται πιο παχιά και μακριά και πως τα νύχια σας γίνονται πιο δυνατά. (5)

#4 Δεν πονάνε πλέον τα γόνατα σας

Είναι εκπληκτικό το πως αλλάζει το σώμα με το αδυνάτισμα και ειδικά στα πόδια.

Η απώλεια ακόμη και ενός κιλού σωματικού βάρους, μειώνει την πίεση 4 κιλών στις αρθρώσεις των γονάτων. (6)

Φανταστείτε πόση ευγνωμοσύνη θα αισθανθούν τα γόνατα σας αν τα απαλλάξετε από αυτό το περιττό βάρος!

Επιπλέον η απώλεια λίπους, ειδικά αν είναι σπλαχνικό που αποθηκεύεται γύρω από την κοιλιά, μπορεί να μειώσει τα συμπτώματα της αρθρίτιδας και άλλων προβλημάτων των αρθρώσεων.

#5 Οι αλλεργίες γίνονται πιο ήπιες

Το υπερβολικό βάρος επιβαρύνει το αναπνευστικό μας σύστημα. (7)

Ειδικά αν έχετε συχνά εποχιακές αλλεργίες, επιδεινώνει σημαντικά τα συμπτώματα τους.

Όταν όμως θα χάνετε σταδιακά τα κιλά και το λίπος και γίνεστε πιο λεπτοί, θα αισθάνεστε ταυτόχρονα πιο ήπιες αλλεργίες. Αυτό συμβαίνει επειδή τα κανάλια της αναπνοής θα γίνονται πιο καθαρά. (8)

Σε ορισμένες μάλιστα περιπτώσεις που μπορεί να χρησιμοποιείτε βοηθητική συσκευή αναπνοής, μπορεί ακόμη και να καταφέρετε σταδιακά να τη σταματήσετε.

Ή ακόμη να μειώσετε και να αποφύγετε τη λήψη των συνηθισμένων εποχικών χαπιών σας.

#6 Τα πόδια γίνονται λεπτότερα (πως αλλάζει το σώμα)

Όταν μειώνετε το επιπλέον βάρος μας, χάνουμε λίπος από ολόκληρο το σώμα μας και αυτό περιλαμβάνει φυσικά και τα πόδια μας.

Αδυνάτισμα και λεπτά πόδια

Επομένως, μην πανικοβληθείτε όταν τα αγαπημένα σας παπούτσια θα αρχίσουν να γλιστρούν.

Είναι κάτι απόλυτα φυσιολογικό!

Μην ξεχάσετε μάλιστα να αλλάξετε το μέγεθος των δαχτυλιδιών σας, επειδή τα δάχτυλα σας θα γίνουν σίγουρα πιο αδύνατα.

#7 Γίνεστε πιο ευαίσθητοι στις κρύες θερμοκρασίες

Καθώς χάνετε κιλά, χάνετε ουσιαστικά το μονωτικό λίπος που καλύπτει το σώμα σας και το κρατά ζεστό.

Χωρίς αυτό το επιπλέον στρώμα λίπους, το σώμα σας γίνεται πιο ευαίσθητο σε αλλαγές θερμοκρασίας και ειδικά στον κρύο καιρό.

Ένας άλλος λόγος που θα αισθάνεστε περισσότερο το κρύο, είναι ότι ο μεταβολικός σας ρυθμός επιβραδύνεται.

Αυτό συμβαίνει επειδή το σώμα σας θα προσπαθεί να εξοικονομήσει όσο το δυνατόν περισσότερη ενέργεια. Δεν έχει πλέον πολλές επιπλέον θερμίδες, οπότε ίσως χρειαστεί να βάλετε μια μπλούζα παραπάνω.

#8 Σταματάτε το ροχαλητό

Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι η απώλεια τουλάχιστον 5% του σωματικού μας βάρους, μπορεί να βοηθήσει να κοιμηθούμε καλύτερα και περισσότερο, ειδικά τη νύχτα. (9)

Οι μελέτες αποδεικνύουν ότι ακόμη και το μέτριο αδυνάτισμα, μειώνει το υπερβολικό βάρος και λίπος γύρω από το λαιμό μας.

Αυτό συνήθως μπλοκάρει τους πάνω αεραγωγούς και επιδεινώνει τα συμπτώματα της άπνοιας ύπνου και του ροχαλητού.

Αν δεν υπάρχει πλέον κάποια δυσκολία που θα σας ξυπνήσει στη μέση της νύχτας, η ποιότητα του ύπνου σας θα γίνει σημαντικά καλύτερη. Αυτό με τη σειρά του, θα βοηθήσει να χάσετε βάρος πολύ πιο γρήγορα.

#9 Έχετε λιγότερους πονοκεφάλους

Αν και η παχυσαρκία δεν προκαλεί άμεσα πονοκεφάλους, αυξάνει όμως τον κίνδυνο εμφάνισης ημικρανίας και μάλιστα κατά 50%. (10)

Οι ειδικοί διαπιστώνουν πως αυτό ίσως συμβαίνει επειδή τα λιποκύτταρα αυξάνουν την ποσότητα φλεγμονής στο σώμα. Σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα, αυτή η φλεγμονή μπορεί να προκαλέσει ημικρανίες, ειδικά στις γυναίκες. (11)

Για αυτό το αδυνάτισμα και η απώλεια επιπλέον βάρους και ειδικά λίπους, μπορεί να μειώσει τη σοβαρότητα και την ποσότητα των πονοκεφάλων σας.

#10 Αυξάνεται η όρεξη μας

Υπάρχουν φορές που προσωπικά αισθάνομαι ότι πεινάω συνέχεια!

Απλά ετοιμάζω μια φρουτοσαλάτα ή μια χωριάτικη σαλάτα ή τρώω μερικούς ξηρούς καρπούς για να έχω διπλά αποτελέσματα.

Η έντονη πείνα συμβαίνει γιατί όταν χάνουμε έστω και λίγο βάρος, μειώνονται τα επίπεδα της λεπτίνης. Της ορμόνης δηλαδή, που απελευθερώνεται από τα λιπώδη κύτταρα και στέλνει σήματα στον εγκέφαλο μας ότι είμαστε χορτάτοι.

Ενώ λοιπόν το σώμα μας προσπαθεί να επαναφέρει τα επίπεδα της λεπτίνης στο φυσιολογικό, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη όρεξη.

Ή σε έντονη επιθυμία να τρώμε λιπαρές τροφές και γενικά τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες.

Όταν ο εγκέφαλος μας αναγνωρίσει ότι χάνουμε βάρος, στέλνει σήματα στο σώμα για να το αλλάξει μέσω της λεπτίνης. Αυτή είναι γνωστή ως «ορμόνη λιμοκτονίας» και είναι υπεύθυνη για τη ρύθμιση του μεταβολισμού μας. (12)

Αν δεν πέσετε σε αυτή την παγίδα, η επιθυμία αυτή θα εξαφανιστεί σε λίγες ώρες ή μέρες.

Ειδικά όταν το σώμα σας θα αρχίσει να συνηθίζει στον νέο τρόπο ζωής του.

Πως αλλάζει το σώμα μας αν προσπαθήσουμε

Αν πραγματικά θέλετε να μειώσετε τα κιλά και το λίπος στο σώμα σας και να κερδίσετε ξανά τα παραπάνω οφέλη, σημαντική βοήθεια μπορεί να σας δώσει κάποιο από τα δύο βιβλία μου που αφορούν την απώλεια βάρους και λίπους με τη διαλειμματική δίαιτα των 2+5 ημερών, που θα βρείτε παρακάτω.

Η απώλεια βάρους είναι δύσκολη στην αρχή!

Μερικές φορές μπορεί να πιστεύετε ότι δεν βλέπετε κανένα αποτέλεσμα, ανεξάρτητα από το πόσο σκληρά προσπαθείτε.

Διαφήμιση

Ακόμα όμως και αν δεν βλέπετε πως αλλάζει το σώμα σας, υπάρχουν κάποιες αλλαγές που θα αρχίσουν να εμφανίζονται ακόμη και όταν χάσετε 4-5 κιλά.

Για αυτό δεν θα πρέπει να απογοητευθείτε αν δεν δείτε άμεσα τα αποτελέσματα που θέλετε.

Το σώμα σας προσπαθεί να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα και χρειάζεται να του δώσετε απλά λίγο χρόνο.

Το αδυνάτισμα και η απώλεια βάρους και λίπους είναι μια διαδικασία που βοηθά το σώμα, την επιδερμίδα και τον εγκέφαλο μας να λειτουργήσουν πιο ομαλά και να μας προσφέρουν ηρεμία, διαύγεια και καλύτερη υγεία.

Εσείς έχετε παρατηρήσει πως αλλάζει το σώμα σας όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος;

Εσείς έχετε προσπαθήσει ποτέ να χάσετε βάρος και αν ναι, έχετε παρατηρήσει πως αλλάζει το σώμα και ο εγκέφαλος σας;

Αφήστε αν θέλετε το όπως πάντα σημαντικό σχόλιο σας παρακάτω και μοιραστείτε την ιστορία σας από αυτό το όμορφο ταξίδι της απώλειας βάρους.

Εύχομαι καλή επιτυχία στους στόχους σας και να είστε πάντα καλά! 🙂

Αν σας άρεσε το άρθρο μοιραστείτε το με τους φίλους σας!
  • Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι το αδυνάτισμα εκτός από την εξωτερική εμφάνιση και 1-2 οφέλη από όσα αναφέρατε στο άρθρο σας, θα είχε και όλα τα υπόλοιπα για τον οργανισμό μας. Η προσπάθεια μου θα γίνει ακόμη πιο εντατική και σας ευχαριστώ πολύ.

    • Ο/Η Δήμητρα Νάσιου λέει:

      Χαίρομαι πραγματικά που το άρθρο μου σας έδωσε το κίνητρο για ακόμη περισσότερη προσπάθεια.
      Εύχομαι καλή επιτυχία στους στόχους σας και καλή εβδομάδα! 🙂

  • Πολύ ωραίο το άρθρο σας. Έχω δει αυτές τις αλλαγές, ενώ έχει αρχίσει η απώλεια βάρους ειδικά από την περιοχή της κοιλιάς που υπάρχει το πρόβλημα. Μπράβο. Συνεχίστε την αξιόλογη προσπάθεια δίνοντας τέτοια υπέροχα άρθρα!

    • Ο/Η Δήμητρα Νάσιου λέει:

      Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια. Η αλήθεια είναι πως πολλές φορές δεν δίνουμε προσοχή στις αλλαγές και νομίζουμε πως η απώλεια βάρους και λίπους αποτυπώνεται απλά στη ζυγαριά.
      Στην πραγματικότητα το αδυνάτισμα αλλάζει σημαντικά το σώμα και τον εγκέφαλο μας, όμως χρειάζεται να δώσουμε λίγο χρόνο στον οργανισμό μας για να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα.
      Χαίρομαι που βρήκατε χρήσιμο το άρθρο και εύχομαι καλό μήνα και ότι καλύτερο στους στόχους σας! 🙂

  • Ο/Η Λένα Τράπαλη λέει:

    Εξαιρετικό άρθρο! Σας παρακαλώ αν μπορείτε στείλτε μου ένα άρθρο – έμπνευση και για την διακοπή πρόσληψης καφεϊνης!

    • Ο/Η Δήμητρα Νάσιου λέει:

      Καλημέρα και σας ευχαριστώ πολύ. Έχω ήδη δημοσιεύσει ένα άρθρο για τον καφέ, που σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες και τη δική μου προσωπική γνώμη χρόνων είναι πολύ υγιεινός όπως και το τσάι, εκτός φυσικά αν υπάρχουν λόγοι για την αποφυγή τους λόγω καφεΐνης ή άλλων προβλημάτων.
      Μπορείτε να βρείτε το άρθρο εδώ: https://rogmes.gr/to-ofelh-tou-kafe/ και να σχηματίσετε τη δική σας γνώμη.
      Σας εύχομαι καλό μεσημέρι και έναν πολύ όμορφο μήνα! 🙂

  • Ο/Η Κώστας Χ Παύλου λέει:

    Από την πανέμορφη Κύπρο μας στην Δήμητρα από τον πανέμορφο Βόλο.
    Πολύ εξαιρετικό και κατατοπιστικό το άρθρο σας.
    Σας ευχαριστούμε πολυ.
    Εύχομαι ο Θεός να σας δίνει υγεία και φώτιση για να μας γράφετε τα πολύ βοηθητικά άρθρα.
    Καλή συνέχεια.

    • Ο/Η Δήμητρα Νάσιου λέει:

      Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα τόσο καλά σας λόγια και τις ευχές. Να είστε και εσείς πάντα καλά και να έχετε έναν υπέροχο μήνα! 🙂

  • >