Τα 9 Καλύτερα Ροφήματα Για Δίαιτα & Αδυνάτισμα

Διαφήμιση
Αν σας άρεσε το άρθρο μοιραστείτε το με τους φίλους σας!

Τα ροφήματα για δίαιτα που συνήθως επιλέγετε, είναι όσο δε φαντάζεστε σημαντικά για τους στόχους σας στο αδυνάτισμα!

Πολλά άτομα ρωτάτε τι μπορείτε να πίνετε στη διάρκεια μιας δίαιτας, που θα βοηθήσουν τις προσπάθειες σας για απώλεια βάρους και λίπους. Είναι πολύ σημαντικό λοιπόν για το κάθε ρόφημα, να σας κρατήσει περισσότερο χορτασμένους στην ημέρα σας.

Υπάρχουν πολλά ροφήματα επίσης, που λανθασμένα θεωρούνται ιδανικά ή αδιάφορα για μια δίαιτα.

Στην πραγματικότητα όμως, μπορούν να δυσκολέψουν τις προσπάθειες σας για αδυνάτισμα και ειδικά για την απώλεια λίπους.

Διαφήμιση

Τα 9 αυτά ροφήματα και ειδικά όσα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, έχει αποδειχθεί ότι ενισχύουν σημαντικά το μεταβολισμό μας. Βοηθούν επίσης στο αίσθημα πληρότητας, μειώνουν την πείνα και ενθαρρύνουν την απώλεια βάρους και λίπους.

Τι θα διαβάσετε στα κατάλληλα ροφήματα για δίαιτα

Στο σημερινό άρθρο θα ανακαλύψετε τα 9 καλύτερα ροφήματα για κάθε δίαιτα, έτσι ώστε να βοηθήσουν τους στόχους σας για αδυνάτισμα. Μπορούν να σας κρατήσουν περισσότερες ώρες χορτάτους, βελτιώνοντας παράλληλα την υγεία, την αποτοξίνωση και τη σωστή ενυδάτωση του σώματος.

Όταν ξεκινάτε μια δίαιτα και ειδικά αν μετράτε θερμίδες, είναι σημαντικό να προσέχετε εκτός από το τι υπάρχει στο πιάτο σας, τι υπάρχει επίσης στο ποτήρι σας.

Η επιλογή του σωστού ροφήματος και ο έλεγχος της ποσότητας που πίνετε, μπορεί να βοηθήσει να περιορίσετε την όρεξη σας. Θα μειώσετε με αυτό τον τρόπο σημαντικά τις θερμίδες που προσλαμβάνετε στην ημέρα ή την εβδομάδα σας.

Τα 9 καλύτερα ροφήματα για δίαιτα

Ας δούμε λοιπόν τα 9 καλύτερα ροφήματα που μπορείτε να πίνετε στη διάρκεια κάθε δίαιτας αλλά και γενικά.

Όπως επίσης και όσες θεωρούνται πολύ κακές επιλογές ροφημάτων, όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος και λίπος.

#1 Καφές

Πολλά άτομα προτιμάτε να πίνετε καφέ το πρωί και μπορεί να είναι δύσκολο να τον αποχωριστείτε από την ημέρα σας.

Ο καφές μπορεί να ενταχθεί στα ροφήματα που μπορείτε να πίνετε στη διάρκεια μιας δίαιτας, προσέχοντας όμως ορισμένους σημαντικούς παράγοντες. (1)

Ο καφές, το κακάο και ορισμένα είδη τσαγιού, περιέχουν είτε μικρότερες, είτε μεγαλύτερες ποσότητες καφεΐνης. Αν γενικά πίνετε μικρές ποσότητες, δηλαδή 1-2 κούπες στην ημέρα σας ή ντεκαφεινέ προϊόντα, θα δώσετε σημαντική ώθηση στο μεταβολισμό σας. (2)

Όταν όμως πίνετε μεγαλύτερες ποσότητες από όσα ροφήματα περιέχουν καφεΐνη, τότε μπορεί να αρχίσει η διέγερση της ινσουλίνης. Μπορεί δηλαδή να αυξηθούν τα επίπεδα στα επινεφρίδια που ενεργοποιούν την κορτιζόλη, η οποία μπορεί με τη σειρά της να ενεργοποιήσει την ινσουλίνη. (3)

Προτιμήσετε λοιπόν σκέτο καφέ ή έστω με ένα μόνο κουταλάκι του γλυκού καστανή ζάχαρη, αντί να προσθέσετε λευκή ζάχαρη, κρέμα ή γάλα.

Αποφύγετε οπωσδήποτε τον καφέ μόκα, το λάτε και γενικά οτιδήποτε δεν περιέχει μόνο καφέ, ώστε να μη δείτε αύξηση αντί για μείωση στο βάρος σας.

#2 Νερό

Μπορεί να πιστεύετε ότι το νερό είναι από τα καλύτερα ροφήματα για δίαιτα, απλά επειδή δεν έχει θερμίδες.

Το νερό όμως έχει ακόμη περισσότερες ιδιότητες, που το κάνουν εξαιρετικά χρήσιμο και σημαντικό για την απώλεια βάρους και λίπους. (4)

Θα σας αναφέρω κάτι που θεωρώ εκπληκτικό.

Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι η ενεργειακή μας δαπάνη στην ανάπαυση, δηλαδή η ποσότητα των θερμίδων που καίμε όταν είμαστε ακίνητοι, μπορεί να αυξηθεί από 24-30% μέσα σε 10 λεπτά από την κατανάλωση νερού. (5)

Η κατανάλωση καλής ποσότητας νερού καθημερινά, μπορεί να ενισχύσει την ενυδάτωση και την αποτοξίνωση του οργανισμού.

Αυτές οι ιδιότητες μπορούν με τη σειρά τους να βοηθήσουν στη βελτίωση των επιπέδων ενέργειας και της διάθεσης μας.

Επιπλέον, η κατανάλωση νερού πριν από τα γεύματα μπορεί να βοηθήσει να αισθανθείτε πιο ικανοποιημένοι και χορτασμένοι. Συμβάλλοντας έτσι στον έλεγχο των μερίδων και στην πιθανή απώλεια βάρους. (6)

Ειδικά αν δοκιμάσετε να πιείτε πρώτα 1-2 ποτήρια νερό, πριν φάτε κάποιο σνακ ή γεύμα.

#3 Μηλόξυδο

Είναι μια εξαιρετική επιλογή για δίαιτα και όχι μόνο, επειδή το μηλόξυδο είναι ένα ιδανικό ρόφημα για το λιπαρό συκώτι.

Το μηλόξυδο μπορεί να ελέγξει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, να βελτιώσει το μεταβολισμό και να μειώσει τα επίπεδα ινσουλίνης. (7)

Αυτά τα εξαιρετικά οφέλη είναι πολύ σημαντικά για κάθε δίαιτα και όχι μόνο.

Μία κουταλιά της σούπας μηλόξυδο σε ένα ποτήρι νερό την ημέρα, έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα μετά από τα γεύματα. (8)

Επιπλέον, μπορεί να βοηθήσει στο αίσθημα κορεσμού και να οδηγήσει σε λιγότερη κατανάλωση θερμίδων.

#4 Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι συνδέεται γενικά με την υγεία μας, επειδή περιέχει πολλά ευεργετικά αντιοξειδωτικά και άλλα ισχυρά θρεπτικά συστατικά.

Τα συγκεκριμένα συστατικά που περιλαμβάνει είναι πολύ αποτελεσματικά για την απώλεια βάρους και λίπους. (9)

Η κατανάλωση πράσινου τσαγιού έχει αποδειχθεί ότι μειώνει το σωματικό βάρος και λίπος. (10)

Σε μια ανασκόπηση αρκετών μελετών διαπιστώθηκε πως όσοι έπιναν πράσινο τσάι για 12 εβδομάδες, έχασαν κατά μέσο όρο από μισό έως 3,5 κιλά περισσότερα, από όσους δεν έπιναν. (11)

Ειδικά το τσάι Matcha, είναι ένα είδος πράσινου τσαγιού που περιέχει υψηλότερη ποσότητα κατεχινών από το γνωστό πράσινο τσάι. (12)

Το πράσινο τσάι θεωρείται μια εξαιρετική επιλογή για την απώλεια βάρους και λίπους και για την ενίσχυση των επιπέδων ενέργειας. (13)

#5 Τζίντζερ (από τα καλύτερα ροφήματα για δίαιτα)

Χρησιμοποιείται γενικά ως μπαχαρικό για να προσθέσει γεύση στα φαγητά, τις σαλάτες και τα ροφήματα.

Μελέτες σε ανθρώπους και ζώα όμως δείχνουν, πως αυτή η γευστική ρίζα έχει ευεργετική επίδραση και στην απώλεια βάρους. (14)

Το τσάι με τζίντζερ βοηθά επίσης στη μείωση της όρεξης και στην αύξηση της δαπάνης θερμίδων. (15)

Μια μελέτη σε 10 υπέρβαρους άντρες διαπίστωσε, ότι όταν έπιναν 2 γραμμάρια σκόνης τζίντζερ διαλυμένη σε ζεστό νερό μαζί με το πρωινό τους, παρουσίασαν μειωμένη πείνα. Επιπλέον, αυξήθηκαν οι θερμίδες που χρειάζονται για την πέψη και την απορρόφηση των τροφών κατά 43. (16)

#6 Ροφήματα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες

Τα ροφήματα που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, μπορούν να περιορίσουν την πείνα, να μειώσουν την όρεξη και να βοηθήσουν στο χορτασμό. (17)

Αυτά τα πλεονεκτήματα είναι πολύ σημαντικά όταν προσπαθείτε να χάσετε τα περιττά κιλά. (18)

Η πρωτεΐνη αυξάνει τα επίπεδα των ορμονών που μειώνουν την πείνα, ενώ μειώνει την γκρελίνη, μια ορμόνη που καθοδηγεί την όρεξη. (19)

Υπάρχουν πολλές ποικιλίες έτοιμων ροφημάτων, που μπορείτε να τα προσθέσετε σε smoothies ή ανάλογα με τις οδηγίες και θα βοηθήσουν να χάσετε βάρος.

#7 Χυμός λαχανικών

Αν και ο χυμός φρούτων έχει συνδεθεί με την αύξηση βάρους, η κατανάλωση χυμού λαχανικών μπορεί να έχει το αντίθετο αποτέλεσμα. (20)

Ειδικά, αν μειώσετε την πρόσληψη νατρίου και κακών υδατανθράκων, που είναι δύο παράγοντες πολύ σημαντικοί για την απώλεια βάρους.

Η κατανάλωση φυσικά, ολόκληρων λαχανικών, είναι η καλύτερη επιλογή για την υγεία μας. Τα ολόκληρα λαχανικά περιέχουν υψηλή ποσότητα φυτικών ινών, που χάνεται κατά τη διαδικασία του χυμού. (21)

Παρόλα αυτά, οι χυμοί λαχανικών με λίγες θερμίδες και ειδικά τα σμούθι, μπορούν να βοηθήσουν να χάσετε βάρος.

Στο δεύτερο και πιο πλήρες βιβλίο μου για τη διαλειμματική δίαιτα, μπορείτε να βρείτε 12 ιδανικά ροφήματα με φρούτα, λαχανικά και μπαχαρικά. Θα ανακαλύψετε επίσης τρία ροφήματα με βότανα για γρήγορη και υγιεινή απώλεια βάρους και λίπους.

Βιβλίο Για Διαλειμματική Δίαιτα Για Το Λίπος Στο Σώμα

Αν τα συνδυάσετε με διαλειμματική δίαιτα, θα διαπιστώσετε σημαντικά αποτελέσματα στο αδυνάτισμα.

#8 Νερό με λεμόνι

Το νερό με λεμόνι είναι ένα από τα καλύτερα ροφήματα για την αποτοξίνωση του οργανισμού. (22)

Εκτός από τη σημαντική βοήθεια του στο αδυνάτισμα, θα παρατηρήσετε επίσης βελτίωση της πέψης.

Η ενίσχυση της πέψης θα βοηθήσει αντίστοιχα στην καλύτερη απορρόφηση των θρεπτικών ουσιών και στην εξισορρόπηση των επιπέδων ινσουλίνης στον οργανισμό. (23)

Θα παρατηρήσετε επίσης αξιοσημείωτη μείωση του πρηξίματος στο στομάχι και το έντερο. (24)

#9 Μαύρο τσάι

Όπως και το πράσινο τσάι, έτσι και το μαύρο περιέχει καφεΐνη, όμως είναι μοναδικό επειδή περιέχει πλήθος από πολυφαινόλες. (25)

Οι πολυφαινόλες έχουν την ικανότητα να μειώνουν την πρόσληψη θερμίδων, να αυξάνουν τα υγιή βακτήρια στο έντερο και να βοηθούν στη διάσπαση του λίπους. (26)

Μελέτες έδειξαν πως τα μικρότερα μόρια του πράσινου τσαγιού απορροφώνται πιο εύκολα από τον οργανισμό μας. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να φτάσουν στο συκώτι μας πιο εύκολα και να επηρεάσουν τον ενεργειακό μεταβολισμό.

Τα μόρια του μαύρου τσαγιού όμως, είναι πολύ μεγάλα για να απορροφηθούν από το έντερο με αυτόν τον τρόπο. Παραμένουν εκεί και ενισχύουν την ανάπτυξη των “φιλικών” βακτηρίων του εντέρου, βοηθώντας στον έλεγχο του μεταβολισμού της ηπατικής ενέργειας. (27)

Τι θα πρέπει να προσέξετε στα ροφήματα για δίαιτα

Τα ροφήματα για δίαιτα που θα επιλέξετε, είναι πολύ σημαντικά για τους στόχους σας.

Θα πρέπει λοιπόν να προσέξετε πάρα πολύ στις επιλογές σας, επειδή ορισμένα μπορούν να ακυρώσουν κάθε προσπάθεια σας για δίαιτα και αδυνάτισμα.

Θα πρέπει να αποφύγετε οποιαδήποτε μορφή ποτών με αλκοόλ, το νερό καρύδας επειδή περιέχει πολύ ζάχαρη και τους χυμούς φρούτων. Επιπλέον, αποφύγετε το γάλα αμυγδάλου εκτός αν δεν περιέχει κανένα είδος ζάχαρης, την μπύρα, τα κοκτέιλ και τα αναψυκτικά.

Διαφήμιση

Τα 9 παραπάνω ροφήματα είναι εξαιρετικές επιλογές στη διάρκεια οποιασδήποτε δίαιτας.

Μπορούν να βοηθήσουν τους στόχους σας για αδυνάτισμα, προσφέροντας παράλληλα αποτοξίνωση και σωστή ενυδάτωση στον οργανισμό και το σώμα.

Τα παραπάνω ροφήματα είναι εξαιρετικά και ιδανικά στη διάρκεια της δίαιτας, όμως αν αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε πρόβλημα υγείας ή παίρνετε φάρμακα, ρωτήστε πρώτα το γιατρό σας πριν ξεκινήσετε να πίνετε κάποιο από αυτά.

Γνωρίζατε για τα 9 ροφήματα για δίαιτα;

Εσείς γνωρίζατε για τα 9 αυτά καλύτερα ροφήματα για δίαιτα και πόσο μπορούν να βοηθήσουν στην απώλεια βάρους και λίπους; Ξέρατε πως μπορούν επίσης να συμβάλλουν σε υγιεινή αποτοξίνωση της επιδερμίδας και του οργανισμού;

Αφήστε αν θέλετε το όπως πάντα σημαντικό σχόλιο σας παρακάτω!

Εύχομαι καλή επιτυχία στους στόχους σας να είστε πάντα καλά! 🙂

Αν σας άρεσε το άρθρο μοιραστείτε το με τους φίλους σας!
>