Οι 5 Καλύτερες Τροφές Που Πρέπει Οπωσδήποτε Να Τρώτε Κάθε Μέρα!

Διαφήμιση
Αν σας άρεσε το άρθρο μοιραστείτε το με τους φίλους σας!

Ίσως να έχετε αναρωτηθεί αρκετές φορές αν υπάρχουν και ποιες είναι οι καλύτερες τροφές που θα πρέπει να τρώτε καθημερινά.

Σίγουρα άλλωστε θα παρατηρήσατε, πως τα τελευταία χρόνια τα προβλήματα υγείας συνεχώς πολλαπλασιάζονται.

Όλοι μας λοιπόν καταλαβαίνουμε πως θα πρέπει να αλλάξουν άμεσα αυτά που τρώμε. Έτσι θα είμαστε πιο υγιείς και ίσως καταφέρουμε να ζήσουμε περισσότερα χρόνια χωρίς ασθένειες.

Πολλοί επιστήμονες μάλιστα αναφέρουν, πως θα πρέπει να αλλάξουμε όλοι και άμεσα όσα τρώμε.

Διαφήμιση

Θα πρέπει επίσης να προσθέσουμε στην καθημερινή μας διατροφή, όσες θεωρούνται καλύτερες τροφές.

Έτσι ώστε η διατροφή να καταφέρει ακόμη και να σώσει ζωές, μειώνοντας ταυτόχρονα τις χρόνιες παθήσεις.

Για να γίνει όμως αυτό, είναι απαραίτητο να πεισθούν πολλοί άνθρωποι σε όλο τον κόσμο, να αλλάξουν τις διατροφικές συνήθειες τους.

Ερευνητές μάλιστα στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου επισημαίνουν, πως η σημερινή ανθυγιεινή διατροφή προκαλεί περισσότερες ασθένειες και θανάτους, από ό,τι προκαλούν αθροιστικά το σεξ χωρίς προφύλαξη, το αλκοόλ, τα ναρκωτικά και το κάπνισμα. (1)

Τι θα διαβάσετε για τις 5 καλύτερες τροφές που πρέπει να τρώμε καθημερινά

Στο σημερινό άρθρο θα ανακαλύψετε τις 5 καλύτερες τροφές που πρέπει οπωσδήποτε να τρώτε κάθε μέρα.

Με αυτό τον τρόπο θα μειώσετε τα βλαβερά αποτελέσματα άλλων τροφών ή ποτών και θα βελτιώσετε την γενική κατάσταση του οργανισμού, απαλλάσσοντας σταδιακά το σώμα από τις χρόνιες τοξίνες.

Η αρχική ερώτηση βέβαια, είναι τι κάνει ένα τρόφιμο τόσο υγιεινό, ώστε να θεωρείται ένα από τα καλύτερα τρόφιμα.

Παράλληλα θα πρέπει να αναρωτηθούμε, ποια τρόφιμα μπορούν να μας αρρωστήσουν ή να κάνουν κακό στην υγεία μας.

Όπως πιθανότατα γνωρίζετε, στην κορυφή αυτής της λίστας είναι τα τρόφιμα που ανεβάζουν απότομα και συνεχόμενα τα επίπεδα ινσουλίνης. Αυτές οι τροφές αυξάνουν τα σάκχαρα στο αίμα μας και επιβαρύνουν γενικά την υγεία μας προκαλώντας ασθένειες.

Επιπλέον, αυτές οι βλαβερές τροφές μειώνουν ή εξουδετερώνουν όλες τις βιταμίνες, τα μέταλλα και γενικά τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός μας.

Αυτό σημαίνει πως χρειαζόμαστε καθημερινά ορισμένες σούπερ τροφές, που θα ενισχύσουν την απορρόφηση αυτών των θρεπτικών συστατικών στον οργανισμό και θα επαναφέρουν σε καλά επίπεδα την υγεία μας.

Οι καλύτερες τροφές για τη μείωση της ινσουλίνης

Το πιο σημαντικό για την καλή λειτουργία του οργανισμού μας είναι να μειωθεί αρχικά η ινσουλίνη.

Για αυτό τον σκοπό, χρειάζονται χαμηλοί ή καλοί υδατάνθρακες, φυτικές ίνες και υγιή λιπαρά.

Όσον αφορά τις πρωτεΐνες, όσο πιο άπαχες είναι, τόσο υψηλότερη θα είναι η ευαισθησία και η απόκριση της ινσουλίνης. Είναι λοιπόν σημαντικά τα υψηλά επίπεδα υγιών λιπαρών σε συνδυασμό με άπαχες πρωτεΐνες.

Ας δούμε λοιπόν ποιες είναι οι 5 καλύτερες τροφές που θα πρέπει να τρώμε κάθε μέρα ή τουλάχιστον όσο είναι απαραίτητο.

Οι συγκεκριμένες τροφές μπορούν να αυξήσουν όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός μας και να διορθώσουν ή να προλάβουν προβλήματα υγείας.

#1 Ξινολάχανο

Όταν ειδικά κάποιο άτομο κάνει vegan διατροφή, υπάρχουν ορισμένα κενά στην πρόσληψη προβιοτικών.

Αυτό συμβαίνει επειδή η διατροφή αυτή, αποκλείει εντελώς τα γαλακτοκομικά προϊόντα.

Αυτό όμως μπορεί να διορθωθεί, όταν επιλεγούν εναλλακτικές τροφές και πηγές προβιοτικών. (2)

Αυτές οι τροφές είναι το φυτικό κεφίρ και γιαούρτι, το ζυμωμένο τυρί καρπών και η μαύρη σοκολάτα. Ίδιες πηγές είναι επίσης ο αρακάς, οι ελιές με φυσική ζύμωση και φυσικά το ξινολάχανο.

Τα τρόφιμα αυτά μπορούν να καλύψουν απόλυτα την ανάγκη του οργανισμού μας για προβιοτικά. (3)

Όταν όμως το ξινολάχανο δεν είναι παστεριωμένο, είναι πολύ πλούσιο σε γαλακτοβάκιλλους. Τα καλά αυτά βακτήρια ενισχύουν την υγιή χλωρίδα στην εντερική οδό, ενισχύουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα και βελτιώνουν τη γενικότερη εικόνα της υγείας μας.

Τα επιπλέον οφέλη του ξινολάχανου

Το ξινολάχανο έχει αποδεδειγμένα πολλαπλά οφέλη για την υγεία μας.

Τα πιο σημαντικά είναι η προστασία από καρδιαγγειακές παθήσεις, εγκεφαλικά και καρκίνο. Επίσης, βελτιώνει εντυπωσιακά την πέψη και το έντερο και βοηθά στη μείωση της χοληστερόλης.

Σίγουρα όμως δε γνωρίζετε, τις παρακάτω εξαιρετικές ιδιότητες του: (4)

  • Το ξινολάχανο περιέχει υψηλές ποσότητες βιταμίνης Κ που προλαμβάνει την οστεοπόρωση
  • Περιέχει τις υψηλότερες ποσότητες βιταμίνης C από κάθε άλλο φρούτο ή λαχανικό (5)

Σκεφτείτε πως η Συνιστώμενη Ημερήσια Ποσότητα (ΣΗΠ) σε βιταμίνη C που χρειαζόμαστε καθημερινά είναι:

  • 90 μιλιγκράμ (mg) για τους άντρες
  • 75 mg για τις γυναίκες
  • Επιπλέον 35 mg για τους καπνιστές

Η μια κούπα με ξινολάχανο, που είναι ουσιαστικά το λάχανο τουρσί, περιέχει σχεδόν 700 mg βιταμίνης C.

Μπορείτε να βρείτε πολλά βίντεο και συνταγές στο διαδίκτυο, πως να ετοιμάσετε μόνοι σας ξινολάχανο. Υπάρχουν βέβαια και έτοιμα βαζάκια στα καταστήματα υγιεινών τροφών και τα σούπερ μάρκετ, αρκεί να διαβάσετε την ετικέτα τους.

Το ξινολάχανο θα πρέπει να παράγεται παραδοσιακά από το ζυμωμένο γαλακτικό οξύ με τη χρήση ξυδιού. Έτσι ώστε να περιέχει τα συγκεκριμένα ευεργετικά βακτήρια του πραγματικού ξινολάχανου.

#2 Ρόκα

Η σαλάτα είναι γενικά πολύ σημαντική για τη διατροφή μας και ειδικά όταν περιέχει πράσινα λαχανικά.

Τα πράσινα λαχανικά περιέχουν πολλές βιταμίνες και μέταλλα, αλλά και υψηλής αξίας θρεπτικά συστατικά.

Η ρόκα μπορεί εκτός από σαλάτα να προστεθεί στο τσάι σας, επειδή θεωρείται ένα τρόφιμο ασπίδα για την υγεία μας. (6)

Ορισμένα από τα οφέλη της είναι πως καθαρίζει το αίμα, βοηθά στην αύξηση της αιμοσφαιρίνης στο αίμα και απομακρύνει τη χοληστερόλη. (7)

Η ρόκα επίσης ενισχύει τα τοιχώματα των αιμοφόρων αγγείων και μειώνει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα. (8)

Σταθεροποιεί επίσης το μεταβολισμό μας, οπότε βοηθά σημαντικά στην προσπάθεια μας να χάσουμε βάρος. Επιπλέον, δυναμώνει τα οστά και το ανοσοποιητικό μας σύστημα και έχει αντικαρκινική δράση. (9)

Ένα εξαιρετικά σημαντικό πλεονέκτημα της ρόκας στη διατροφή μας είναι πως προστατεύει από τις αφλατοξίνες. Αυτές είναι ένα ισχυρό καρκινογόνο που παράγεται από μύκητες. (10)

Θεωρούνται ένας αόρατος κίνδυνος σε ορισμένα τρόφιμα και βρίσκονται συχνά σε μουχλιασμένα δημητριακά και όσπρια.

Οι αφλατοξίνες μπορούν να προκαλέσουν σοβαρές βλάβες στο DNA και το συκώτι μας. (11)

Η ρόκα έχει μια πιπεράτη και ιδιαίτερη γεύση στις σαλάτες ή το τσάι μας. Αν μάλιστα τη συνδυάσετε με αγνό παρθένο ελαιόλαδο, θα βοηθήσει στην απομάκρυνση των φλεγμονών.

Η ρόκα σε συνδυασμό με το ελαιόλαδο βοηθά στην αύξηση της λίμπιντο και στην καρδιαγγειακή υγεία. Ο συνδυασμός τους έχει επίσης την ικανότητα, να ενισχύει τα ενδοθήλια στις αρτηρίες και να διαλύει τους θρόμβους αίματος.

#3 Καρύδια πεκάν

Πιστεύω πως σχεδόν όλοι τρώμε γενικά ξηρούς καρπούς, επειδή περιέχουν σημαντικά θρεπτικά συστατικά.

Οι πιο υγιεινοί ξηροί καρποί είναι τα καρύδια, τα αμύγδαλα, τα φιστίκια, τα φουντούκια, τα καρύδια Βραζιλίας και τα πεκάν.

Τα πεκάν θεωρούνται τα πιο υγιεινά και πολύτιμα από όλους τους ξηρούς καρπούς και προέρχονται από το Βόρειο Μεξικό. Οι ερευνητές διαπίστωσαν, πως τα οφέλη τους συνδέονται άμεσα με την υγεία της καρδιάς και του εγκεφάλου. (12)

Ενισχύουν επίσης το μεταβολισμό μας και βοηθούν στην υγιεινή απώλεια βάρους και λίπους. (13)

Επιπλέον, οι βιταμίνες, τα μέταλλα και γενικά τα θρεπτικά συστατικά που περιέχουν τα πεκάν, μειώνουν τις κρίσεις άσθματος. Παράλληλα, βελτιώνουν τη λειτουργία του εγκεφάλου και βελτιώνουν την ευαισθησία στην ινσουλίνη. (14)

Σε μια μελέτη, παρατηρήθηκε στους συμμετέχοντες βελτίωση και σε άλλους δείκτες καρδιομεταβολικής υγείας. Η βελτίωση αφορούσε τα επίπεδα της ινσουλίνης στον ορό του αίματος τους. (15)

Παρατηρήθηκε επίσης βελτίωση στη λειτουργία των βήτα κυττάρων στο πάγκρεας, τα οποία αποθηκεύουν και απελευθερώνουν την ινσουλίνη.

Τα καρύδια πεκάν είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικές πολυφαινόλες. Περιέχουν επτά φορές περισσότερα αντιοξειδωτικά από τα καρύδια και διπλάσια ποσότητα από τα αμύγδαλα, τα κάσιους και τα φιστίκια. (16)

Τα πεκάν θεωρούνται σημαντικά για τη μείωση της χοληστερόλης και του διαβήτη. (17)

Βελτιώνουν επίσης όλους τους δείκτες για την υγεία της καρδιάς και του εγκεφάλου, ενώ βοηθούν στην υγεία των οστών. Βοηθούν στην πρόληψη του καρκίνου, στην αντιγήρανση και στην πρόληψη ή την αντιμετώπιση της νόσου Αλτσχάιμερ και της άνοιας. (18)

#4 Αγνό παρθένο ελαιόλαδο

Πιστεύω πως όλοι χρησιμοποιείτε ελαιόλαδο στην καθημερινή διατροφή σας.

Θεωρώ πως είναι το απόλυτο τρόφιμο για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού και τη συνολική υγεία μας.

Το ελαιόλαδο έχει αντιφλεγμονώδεις και αντιοξειδωτικές ιδιότητες που προλαμβάνουν τις φλεγμονές. (19)

Οι ιδιότητες τους προλαμβάνουν επίσης την οξείδωση των κυττάρων και βοηθούν στην προστασία από ορισμένες χρόνιες ασθένειες, όπως είναι ο διαβήτης, η παχυσαρκία και ο καρκίνος. (20)

Το ελαιόλαδο είναι μια από τις πιο ισχυρές τροφές στον κόσμο! (21)

Ελάχιστα μόνο από τα πολλαπλά οφέλη του, είναι πως βοηθά στην πρόληψη εγκεφαλικών και καρδιακών επεισοδίων. Βελτιώνει επίσης την υγεία του εγκεφάλου καταπολεμώντας τη νόσο του Αλτσχάιμερ και την άνοια. (22)

Το ελαιόλαδο μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο διαβήτη τύπου 2 και να βοηθήσει στη θεραπεία της ρευματοειδούς αρθρίτιδας. Ενώ δεν προκαλεί αύξηση βάρους, όπως έχει λανθασμένα θεωρηθεί κατά καιρούς. (23)

#5 Μαύρη σοκολάτα και κακάο

Οι Αζτέκοι και οι Μάγια καλλιεργούσαν το φυτό κακάο, που ονόμασαν «τροφή των Θεών». (24)

Μόνο οι πιο πλούσιοι και οι ιδιαίτερα εύποροι, μπορούσαν να έχουν πρόσβαση στο κακάο.

Η μαύρη σοκολάτα και το κακάο περιέχουν πλήθος θρεπτικών συστατικών και αντιοξειδωτικών. Τα αντιοξειδωτικά βοηθούν στην πρόληψη κατά του καρκίνου και του Αλτσχάιμερ. Είναι επίσης σημαντική η βοήθεια τους στη συνολική βελτίωση του εγκεφάλου και της μνήμης. (25)

Έχει αποδειχθεί σε μελέτες πως το κακάο μειώνει δραστικά το οξειδωτικό στρες, την αρτηριακή πίεση και τη χοληστερόλη, ενώ ταυτόχρονα προλαμβάνει την αθηροσκλήρωση. (26)

Το κακάο μπορεί να απορροφήσει 28 φορές περισσότερες ελεύθερες ρίζες από τα μούρα. Διορθώνοντας έτσι τις βλάβες στα κύτταρα μας και βελτιώνοντας τις επιβλαβείς επιπτώσεις των ελεύθερων ριζών στον οργανισμό μας. (27)

Οι ελεύθερες ρίζες προκαλούν σημαντικές φθορές στα κύτταρα και επισπεύδουν τη γήρανση και την εκδήλωση χρόνιων ασθενειών. (28)

Η μαύρη σοκολάτα και το κακάο είναι επίσης κρίσιμα, στην αντιμετώπιση του άγχους και της κατάθλιψης. (29)

Βελτιώνουν τη διάθεση και ηρεμούν τους μυς, χαλαρώνοντας ολόκληρο το σώμα. (30)

Είναι ιδιαίτερα σημαντική η συνεισφορά τους στην τόνωση γενικά της πνευματικής διαύγειας. (31)

Τελευταίες σκέψεις για τις 5 καλύτερες τροφές

Οι παραπάνω πέντε καλύτερες τροφές θα πρέπει να καταναλώνονται κάθε μέρα.

Ειδικά, όταν θέλετε να διορθώσετε ορισμένες βλάβες στον οργανισμό από άλλες τοξικές τροφές.

Θα βοηθήσουν να βελτιώσετε σημαντικά την υγεία σας και να βοηθήσετε το σώμα να αποβάλλει σταδιακά τις τοξίνες που έχουν συσσωρευτεί, μειώνοντας ή αποτρέποντας τις ασθένειες.

Διαφήμιση

Πριν όμως ξεκινήσετε μια τέτοια καθημερινή διατροφή, είναι προτιμότερο να ρωτάτε πρώτα το γιατρό σας. Ειδικά όσοι παίρνετε φαρμακευτική αγωγή ή αντιμετωπίζετε προβλήματα υγείας.

Επιλέξτε στην καθημερινότητα σας τις παραπάνω πέντε καλύτερες τροφές και αλλάξτε τις διατροφικές συνήθειες σας.

Θα βελτιώσετε έτσι σημαντικά την υγεία σας και θα μπορέσετε να ζήσετε περισσότερα χρόνια χωρίς ασθένειες, μειώνοντας ταυτόχρονα τις χρόνιες παθήσεις.

Γνωρίζατε για τις 5 αυτές καλύτερες τροφές;

Εσείς γνωρίζατε πως μπορείτε να βελτιώσετε την υγεία και να αποβάλλετε τις τοξίνες που έχουν συσσωρευτεί στα όργανα και το σώμα με τις παραπάνω πέντε καλύτερες τροφές;

Αφήστε αν θέλετε το όπως πάντα σημαντικό σχόλιο σας παρακάτω!

Σας εύχομαι να είστε πάντα καλά! 🙂

Αν σας άρεσε το άρθρο μοιραστείτε το με τους φίλους σας!
>