#1 Στρατηγική Για Να Χάσετε Το Επίμονο Λίπος Στην Κοιλιά!

Διαφήμιση
Αν σας άρεσε το άρθρο μοιραστείτε το με τους φίλους σας!

Ίσως πολλές φορές να προσπαθείτε να μειώσετε ή να απομακρύνετε το επίμονο λίπος στην κοιλιά, χωρίς όμως αποτέλεσμα.

Όταν γενικά προσπαθούμε να λύσουμε κάποιο πρόβλημα, είναι αλήθεια πως δοκιμάζουμε αρκετές λύσεις.

Παρόλα αυτά, ίσως να μην καταλαβαίνουμε που βρίσκετε το πραγματικό πρόβλημα και για αυτό να μη βλέπουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε.

Έχω δημοσιεύσει ως τώρα αρκετά άρθρα πως να χάσετε λίπος από την κοιλιά.

Διαφήμιση

Είμαι σίγουρη πως αν τα εφαρμόσατε θα έχουν βοηθήσει σημαντικά, ώστε να αντιμετωπίσετε το επίμονο λίπος στην κοιλιά.

Για να πετύχετε όμως αυτό τον στόχο σας που δεν αφορά μόνο την εμφάνιση αλλά πολύ περισσότερο την υγεία σας, είναι σημαντικό να γνωρίζετε γιατί δημιουργείται το λίπος στην κοιλιά.

Όπως επίσης ποια είναι η #1 στρατηγική και τα βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε συντονισμένα, για να μειώσετε και να απομακρύνετε σταδιακά το κοιλιακό λίπος.

Τα στατιστικά στοιχεία αναφέρουν πως οι προσπάθειες για μείωση του βάρους και ειδικά του λίπους από την κοιλιά, είναι κατά 98% αποτυχημένες.

Πώς να χάσετε το επίμονο λίπος στην κοιλιά

Στο σημερινό άρθρο θα ανακαλύψετε, που βρίσκεται το πραγματικό πρόβλημα για το λίπος που δημιουργείται στην κοιλιά. Επιπλέον, ποια βήματα μπορείτε να ακολουθήσετε, ώστε να διαπιστώσετε σταδιακά τις αλλαγές που θέλετε στο σώμα και την υγεία σας.

Πάρα πολλά άτομα ακολουθούν διάφορες προτάσεις για να καταφέρουν να χάσουν το επίμονο λίπος στην κοιλιά και όχι μόνο.

Κάνουν μάλιστα πολλές προσπάθειες με τη γυμναστική, ακόμη και σε οργανωμένα γυμναστήρια, χωρίς πολλές φορές να βλέπουν τα αποτελέσματα που θέλουν.

Υπάρχει λόγος όμως, που δε βλέπουν τους κόπους τους να ανταμείβονται.

Θα σας αναφέρω λοιπόν κάποιες πρόσφατες πληροφορίες που βρήκα και διαλευκάνουν ακόμη περισσότερο το πρόβλημα του λίπους, ειδικά στην κοιλιά.

Μπορείτε να διαπιστώσετε αν υπάρχει αρκετό λίπος στην κοιλιά, αν κοιτάξετε κάτω και δεν μπορείτε να δείτε τα παπούτσια σας. Όσο αστείο και αν φαίνεται, σημαίνει πως έχει δημιουργηθεί πολύ λίπος στα εσωτερικά όργανα του σώματος και ειδικά στο συκώτι.

Γιατί είναι σημαντικό να χάσετε το επίμονο λίπος στην κοιλιά

Είναι πολύ σημαντικό να στοχεύσετε στο πραγματικό πρόβλημα, που είναι το λιπαρό συκώτι και στις αιτίες που το προκάλεσαν και συνεχίζουν να το προκαλούν.

Η ινσουλίνη είναι ένα βασικό πρόβλημα, επειδή όταν τα επίπεδα της είναι αυξημένα, το σώμα αποθηκεύει λίπος στο συκώτι και τα υπόλοιπα όργανα γύρω από την κοιλιά. Δημιουργείται έτσι το λεγόμενο «κοιλιακό λίπος». (1)

Για να μειωθεί λοιπόν η ορμόνη της αποθήκευσης λίπους που είναι η ινσουλίνη, θα πρέπει να μειωθούν τα επίπεδα της.

Εκεί βρίσκεται ο μηχανισμός και η #1 στρατηγική για να μειωθεί το λίπος από την κοιλιά, αλλά και γενικά από το υπόλοιπο σώμα.

Η #1 στρατηγική για να χάσετε το επίμονο λίπος στην κοιλιά

Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι ότι κάποιος είναι απλά παχύσαρκος ή υπέρβαρος.

Το πρόβλημα είναι πως έχει υπερβολικά αυξημένες τιμές ινσουλίνης και θα πρέπει να μειώσει αρχικά τους υδατάνθρακες από τη διατροφή του.

#1 Μείωση υδατανθράκων

Οι υδατάνθρακες είναι η πρωταρχική πηγή ενέργειας στο σώμα μας και η ενέργεια αυτή μεταφέρετε στα πνευμόνια, το μυϊκό μας σύστημα και τα κύτταρα.

Οι υδατάνθρακες είναι πάρα πολύ σημαντικοί για την άσκηση και ειδικά για την υψηλή ένταση της.

Ταξιδεύουν μέσα από τη ροή του αίματος μέσω της πέψης και η διαδικασία αυτή είναι γνωστή ως ζάχαρο στο αίμα. Στη συνέχεια το σώμα μας παράγει ινσουλίνη, η οποία κατευθύνει τη ζάχαρη στα κύτταρα για ενέργεια. (2)

Όταν όμως τρώμε περισσότερους υδατάνθρακες από όσους χρειαζόμαστε, τότε το σώμα αναγκάζεται να τους αποθηκεύσει. (3)

Ενώ, όταν τρώμε λιγότερους, το σώμα μας θα πρέπει να αναζητήσει εναλλακτικές πηγές ενέργειας, οπότε αρχίζει να διασπάει το λίπος για την ενέργεια του.

Τα τρόφιμα με χαμηλούς υδατάνθρακες

Τα τρόφιμα με χαμηλούς υδατάνθρακες είναι:

  • το κρέας
  • τα αυγά
  • το κοτόπουλο
  • η γαλοπούλα
  • το ψάρι
  • τα πράσινα λαχανικά
  • οι ξηροί καρποί
  • οι σπόροι.

Τα τρόφιμα με μέτριους υδατάνθρακες είναι:

  • τα γαλακτοκομικά προϊόντα
  • το κινόα
  • ορισμένα φρούτα όπως είναι τα μούρα, το καρπούζι, το αβοκάντο και τα ροδάκινα
  • ορισμένα λαχανικά όπως είναι τα μπιζέλια, οι γλυκοπατάτες, το σέλινο, τα μανιτάρια και το μπρόκολο

Τα τρόφιμα που πρέπει οπωσδήποτε να αποφύγετε και περιέχουν υψηλούς ή κακής ποιότητας υδατάνθρακες είναι:

  • τα ζαχαρούχα τρόφιμα
  • τα ζυμαρικά
  • τα αρτοσκευάσματα
  • το καλαμπόκι
  • τα δημητριακά

Θα πρέπει να αποφύγετε ιδιαίτερα τις πίτσες, τα γλυκά και τα αλκοολούχα ποτά και ειδικά την μπύρα και τα κοκτέιλ. Η μπύρα έχει πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, λόγω του αμύλου που περιέχει.

#2 Διαλειμματική δίαιτα

Ταυτόχρονα, θα πρέπει να ξεκινήσετε μια διατροφή – δίαιτα όπως είναι η διαλειμματική δίαιτα, που θα βοηθήσει να μειώσετε τους χρόνους που τρώτε.

Δε χρειάζεται να επιλέξετε το δικό μου βιβλίο για τη δίαιτα αυτή, αρκεί να ξεκινήσετε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα της από όπου αλλού θέλετε.

Βιβλίο Για Διαλειμματική Δίαιτα Για Το Λίπος Στο Σώμα

Είναι όσο δε φαντάζεστε σημαντικό να επιλέξετε τις κατάλληλες ώρες που θα τρώτε και τους σωστούς υδατάνθρακες. Γενικά, θα πρέπει να επιλέξετε τις κατάλληλες τροφές και τα ροφήματα, που θα βοηθήσουν να μειώσετε γρήγορα και προπαντός μόνιμα το λίπος από την κοιλιά και το υπόλοιπο σώμα. (4)

Η διαλειμματική δίαιτα είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να μειωθεί και να εξισορροπήσει η ινσουλίνη στον οργανισμό. (5)

Έτσι θα αρχίσει η σταδιακή μείωση του λιπώδους ιστού από το συκώτι και την κοιλιά.

Τα δύο αυτά αρχικά αλλά τόσο σημαντικά βήματα, μπορούν ακόμη και σε 14 ημέρες, να μειώσουν κατά 50% το λίπος από το συκώτι, την κοιλιά και το υπόλοιπο σώμα.

Επιπλέον, θα παρατηρήσετε μείωση των πόντων γενικά στη μέση σας.

#3 Φυτικές ίνες

Η επόμενη αλλά συνδυαστική κίνηση σας, είναι η προσθήκη φυτικών ινών στη διατροφή σας. (6)

Τέτοια είναι τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα φρούτα, οι σταφίδες και τα όσπρια, που θα βοηθήσουν με πάρα πολλούς τρόπους στην απώλεια βάρους και λίπους.

Καταρχήν, το μαγνήσιο και το κάλιο που περιέχουν θα βοηθήσουν στην αντίσταση στην ινσουλίνη. (7)

Επιπλέον, θα βελτιώσουν ή θα αυξήσουν ορισμένους μικροοργανισμού στο στομάχι και το έντερο που είναι ευαίσθητοι στην ινσουλίνη, ώστε να μειωθεί το λίπος.

#4 Βερβερίδα

Το επόμενο και ταυτόχρονο βήμα είναι το φυτό “barberry“, δηλαδή βερβερίδα.

Είναι ένα ισχυρό βότανο και από τα σπουδαιότερα βότανα της φύσης, το οποίο περιέχει μια σημαντική ουσία τη βερβερίνη. (8)

Σύμφωνα με μελέτες, η βερβερίνη μπορεί να προλάβει την αύξηση βάρους. Επιπλέον, αυξάνει την απορρόφηση των υδατανθράκων για ενέργεια και όχι για την αποθήκευση λίπους. (9)

Είναι ένα εκπληκτικό βότανο που είναι γνωστό για τη βοήθεια του στην καταπολέμηση του άγχους.

Βοηθά επίσης στην καταπολέμηση του τσιμπολογήματος που δημιουργεί το στρες και που οδηγεί σε αύξηση του σωματικού βάρους. (10)

Παράλληλα, βοηθά στη βελτίωση της πέψης και στην ενίσχυση του μεταβολισμού μας.

Η βερβερίνη και η σχέση της με το επίμονο λίπος στην κοιλιά

Η βερβερίνη χρησιμοποιείτε για αιώνες στην παραδοσιακή Κινεζική ιατρική και χρησιμοποιήθηκε για τη θεραπεία διαφόρων παθήσεων.

Έχει αποδειχθεί ότι μειώνει το σάκχαρο του αίματος, προκαλεί απώλεια βάρους και βελτιώνει την υγεία της καρδιάς.

Η βερβερίνη μπορεί να μειώσει σημαντικά τα επίπεδα σακχάρου σε άτομα με διαβήτη τύπου 2 και επιβραδύνει τη διάσπαση των υδατανθράκων στο έντερο. Αυξάνει επίσης τον αριθμό των ευεργετικών βακτηρίων στον οργανισμό και προκαλεί μείωση της παραγωγής ζάχαρης στο ήπαρ. (11)

Επιπλέον, εμποδίζει τα λιποκύτταρα να μεγαλώσουν σε μέγεθος και αυξάνει τη γλυκόλυση, βοηθώντας τον οργανισμό να διασπάσει τα σάκχαρα μέσα στα κύτταρα.

Μπορείτε να ετοιμάσετε τσάι με βερβερίδα, όπως ετοιμάζουμε συνήθως κάθε τσάι.

Μπορείτε να το βρείτε και σαν συμπλήρωμα διατροφής και είναι ένα από τα λίγα συμπληρώματα που αποδεδειγμένα είναι τόσο αποτελεσματικά όσο ένα φάρμακο.

Είναι σημαντικό πως γενικά, μπορεί να δημιουργήσει περισσότερη ευαισθησία στην ινσουλίνη.

#5 Μηλόξυδο

Ένα επιπλέον βήμα σας είναι η κατανάλωση αγνού, ανεπεξέργαστου και προτιμότερο βιολογικού μηλόξυδου. (12)

Θα χρειαστεί 1 κουταλιά της σούπας μηλόξυδο σε ένα ποτήρι νερό, που πίνουμε για 1-2 φορές την ημέρα. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε το χυμό μισού λεμονιού για ακόμη πιο ισχυρά αποτελέσματα.

#6 Μείωση του άγχους

Όσο και αν σας είναι δύσκολο, θα πρέπει οπωσδήποτε να μειώσετε το στρες της καθημερινότητας.

Το άγχος είναι από τους πιο βασικούς παράγοντες αύξησης ινσουλίνης και παράλληλης αύξησης του λίπους στο συκώτι και την κοιλιά. (13)

Επιπλέον, το στρες δημιουργεί και αυξάνει την όρεξη για γλυκά και γενικά για λιπαρές τροφές, τα οποία αυξάνουν με τη σειρά τους τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα. Ενισχύονται έτσι τα συμπτώματα διαβήτη και η προσθήκη λίπους στο συκώτι και γενικά στην κοιλιά και το σώμα.

#7 Καλός ύπνος

Όσο και αν σας φαίνεται επίσης δύσκολο να ρυθμίσετε τις ώρες και την ποιότητα του ύπνου σας με 8 ώρες καθημερινού ύπνου, είναι ένα απόλυτα σημαντικό βήμα.

Ο κακός ύπνος, οι λάθος ώρες που κοιμάστε (δηλαδή αργά) και το συχνό ξύπνημα στη διάρκεια του νυχτερινού ύπνου, συμβάλλουν και ενισχύουν την αύξηση του άγχους. (14)

Κατά συνέπεια, συμβάλλουν στην αύξηση του κοιλιακού λίπους και όχι μόνο. (15)

#8 Ασκήσεις για την ενίσχυση του πυρήνα

Ένα τελευταίο αλλά επίσης πολύ σημαντικό βήμα, είναι συγκεκριμένες ασκήσεις που θα πρέπει να βάλετε στην καθημερινότητα σας.

Οι ασκήσεις αυτές θα ενισχύσουν τον πυρήνα του σώματος και τους μυς της περιοχής γύρω από την κοιλιά. (16)

Μπορείτε να προτιμήσετε ορισμένες εύκολες ασκήσεις όπως είναι η άσκηση σανίδα. Επιλέξτε να κάνετε την άσκηση με βάση τους αγκώνες, είτε με βάση τις παλάμες.

Τρεις άλλες εξαιρετικές ασκήσεις για την ενίσχυση του πυρήνα είναι η άσκηση γέφυρα, το ξαπλωτό ποδήλατο και η πλαϊνή σανίδα. Μπορείτε να κάνετε 2-3 σετ των 10 έως 20 επαναλήψεων ανά δεύτερη μέρα. Η ένταση τους εξαρτάται από το πόσο καλό είναι το επίπεδο εκγύμνασης του σώματος σας.

Τελευταίες σκέψεις στη στρατηγική για να χάσετε το επίμονο λίπος στην κοιλιά

Οι παραπάνω τρόποι και βήματα θα βοηθήσουν άμεσα και σημαντικά να απομακρύνετε το λίπος από την κοιλιά και όχι μόνο.

Διαφήμιση

Πριν ακολουθήσετε όμως οποιοδήποτε βήμα, θα πρέπει να ρωτάτε πρώτα το γιατρό σας. Ειδικά όσοι παίρνετε φαρμακευτική αγωγή ή αντιμετωπίζετε προβλήματα υγείας.

Το λίπος στην κοιλιά και ειδικά στα εσωτερικά όργανα είναι θεωρητικά δύσκολο να απομακρυνθεί.

Αν ακολουθήσετε όμως τα παραπάνω βήματα και αυτή τη στρατηγική, θα ενεργοποιήσετε ξανά το μεταβολισμό σας. Θα μπορέσετε έτσι να αποβάλετε το λίπος από την κοιλιά και όχι μόνο.

Γνωρίζατε για τους παραπάνω τρόπους για να χάσετε το επίμονο λίπος στην κοιλιά;

Εσείς γνωρίζατε πως μπορείτε να χάσετε το επίμονο λίπος στην κοιλιά και να μειώσετε το βάρος του σώματος, ακολουθώντας τα παραπάνω βήματα;

Αφήστε αν θέλετε το όπως πάντα σημαντικό σχόλιο σας παρακάτω!

Σας εύχομαι καλή επιτυχία και να είστε πάντα καλά! 🙂

Αν σας άρεσε το άρθρο μοιραστείτε το με τους φίλους σας!
  • Ο/Η Ευαγγελία Καψή λέει:

    Εξαιρετική παρουσίαση και πληροφορίες. Είχα διαβάσει για τη βερβερίδα, αλλά αμέλησα να αγοράσω, κάτι που θα κάνω άμεσα.
    Σας ευχαριστώ πολύ.

    • Ο/Η Δήμητρα Νάσιου λέει:

      Σας ευχαριστώ πάρα πολύ και εγώ. Να είστε πάντα καλά και να έχετε μια χαρούμενη εβδομάδα! 🙂

  • >