Πως Να Χάσετε Τα Κιλά Των Γιορτών Με 10 Απλά Βήματα!

Αν σας άρεσε το άρθρο μοιραστείτε το με τους φίλους σας!

Τα κιλά των γιορτών είναι ένα πρόβλημα που εμφανίζεται έπειτα από τις ημέρες χαλάρωσης και του επιπλέον φαγητού.

Τα ποτά, τα αναψυκτικά, το αλάτι και η ζάχαρη στη διάρκεια των γιορτών, προσθέτουν πολλές παραπάνω θερμίδες. Προκαλούν έτσι απότομη αύξηση βάρους και περιττού λίπους.

Διαφήμιση

Ίσως τα 4-5 επιπλέον κιλά να μην φαίνονται πολλά, όμως μπορούν να αποτελέσουν ένα μακροπρόθεσμο πρόβλημα.

Ειδικά αν δεν ενεργήσετε γρήγορα, ώστε να ελέγξετε αυτό το επιπλέον λίπος και βάρος.

Στο σημερινό λοιπόν άρθρο, θα ανακαλύψετε ένα σχέδιο δράσης με 10 απλά βήματα. Έτσι ώστε να χάσετε με υγιεινό και ασφαλές τρόπο τα κιλά των γιορτών, αλλά και το λίπος που προστέθηκε.

Πώς να χάσετε τα κιλά των γιορτών

Τα παρακάτω 10 βήματα, θα σας βοηθήσουν να επαναφέρετε το βάρος σας στα φυσιολογικά επίπεδα και να απομακρύνετε το πιθανό λίπος που προσθέσατε.

#1 Υγιεινό πρωινό

Ξεκινήστε αρχικά τη μέρα σας με ένα υγιεινό πρωινό, αποφεύγοντας τη ζάχαρη και τα λιπαρά.

Εξαιρετικές επιλογές είναι:

  • Το γιαούρτι με φρούτα που είναι μια εύκολη και ιδιαίτερα υγιεινή επιλογή. Σε συνδυασμό μάλιστα με τα φρούτα, θα μειώσει το αίσθημα της πείνας και θα σας κρατήσει μακριά από το ψυγείο για αρκετές ώρες.
  • Μια ομελέτα, που είναι μια επίσης πολύ καλή επιλογή, πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, αλλά και εύπεπτη. Αυτά την καθιστούν μια ιδανική επιλογή για πρωινή κατανάλωση.
  • Ένα smoothie με φρούτα που σας αρέσουν, έτσι ώστε να επωφεληθείτε από όλα τα θρεπτικά συστατικά τους και να απολαύσετε ένα υγιεινό και γευστικότατο πρωινό.

#2 Πιείτε νερό για να χάσετε εύκολα τα κιλά των γιορτών

Ίσως σας φαίνεται απλό, όμως πίνοντας οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα, θα ενυδατώσετε το σώμα σας, αποφεύγοντας την κατακράτηση υγρών.

Αν μάλιστα πίνετε δύο ποτήρια νερό πριν από κάθε γεύμα, θα σας βοηθήσει να χάσετε τα κιλά των γιορτών πολύ πιο γρήγορα από ότι φαντάζεστε.

#3 Νερό με μηλόξυδο, λεμόνι, μέντα και κανέλα

Αν δεν σας αρέσει ιδιαίτερα το απλό νερό, δοκιμάστε ένα σούπερ συνδυασμό για γρήγορη απώλεια βάρους και λίπους. Θα περιλαμβάνει μηλόξυδο, λεμόνι, μέντα και κανέλα.

Για να το ετοιμάσετε, θα γεμίσετε μια μεγάλη κανάτα με:

  • 2 λίτρα νερό και θα προσθέσετε…
  • 2 κουταλιές της σούπας μηλόξυδο (προτιμότερο βιολογικό)
  • 1 λεμόνι σε φέτες
  • 5-6 φύλλα μέντας και
  • λίγη κανέλα

Θα τα αφήσετε για τουλάχιστον 2 ώρες ή από το προηγούμενο βράδυ και θα πίνετε από αυτό το ρόφημα στη διάρκεια της ημέρας.

Το μηλόξυδο είναι γνωστό για τη λιποδιαλυτική του δράση, την αποτοξίνωση και την καλύτερη πέψη. Σε συνδυασμό μάλιστα με τη μέντα, θα βοηθήσει στον αποτελεσματικό έλεγχο της όρεξης και στην απώλεια βάρους.

Το λεμόνι επιταχύνει επίσης την αποτοξίνωση και μειώνει το βάρος.

Η μέντα καταπολεμά την κατακράτηση υγρών, απομακρύνει τις τοξίνες από το σώμα και βοηθά στον έλεγχο της όρεξης.

Μπορείτε επίσης να προσθέσετε και κανέλα για έξτρα γεύση και άρωμα, αλλά και για μια σούπερ επιτάχυνση του μεταβολισμού.

#4 Μαύρη σοκολάτα ή κακάο

Αντί για οποιοδήποτε γλύκισμα, προτιμήστε 2-3 κομματάκια μαύρη σοκολάτα με περιεκτικότητα 70% ή περισσότερο σε κακάο. Μπορείτε επίσης να προτιμήσετε ένα ρόφημα κακάο, χωρίς καθόλου ζάχαρη. (1)

Η επιλογή αυτή θα μειώσει την επιθυμία σας για γλυκό, ενώ θα παρέχει στον οργανισμό σας την αντιοξειδωτική κατεχίνη. Αυτή θα βοηθήσει να αποβάλλετε το περιττό βάρος και θα ενεργοποιηθεί ο μεταβολισμός σας.

#5 Πράσινο τσάι

Πίνοντας έστω μια κούπα πράσινο τσάι την ημέρα, θα προσφέρετε στον οργανισμό σας σημαντική περιεκτικότητα σε κατεχίνες. (2)

Αυτές όπως ανέφερα, ενεργοποιούν το μεταβολισμό και μειώνουν την αποθήκευση λίπους, ειδικά στην κοιλιά.

Για να το ετοιμάσετε, θα ρίξετε βραστό νερό σε μια κούπα με μια κουταλιά του γλυκού πράσινο τσάι. Το αφήνετε για 4-5 λεπτά να βγάλει τις ιδιότητες του, το στραγγίζετε και πίνετε.

#6 Αποφύγετε τα αναψυκτικά

Για το διάστημα που θέλετε να επιτύχετε τους στόχους μείωσης των κιλών και του λίπους, θα πρέπει να αποφύγετε οποιοδήποτε αναψυκτικό.

Τα αναψυκτικά είναι μια σημαντική πηγή κενών θερμίδων και δεν ικανοποιούν την όρεξη. Προσθέτουν περιττά κιλά και λίπος, λόγω της υπερβολικής ζάχαρης που περιέχουν.

#7 Αποφύγετε τα κοκτέιλ ή την μπύρα

Δεν είναι απαραίτητο να αποφύγετε εντελώς το αλκοόλ, για να επιστρέψετε στο βάρος που είχατε πριν από τις γιορτές.

Θα πρέπει όμως να κάνετε πιο έξυπνες επιλογές.

Αποφύγετε δηλαδή εντελώς τη μπύρα, αλλά και τα κοκτέιλ που περιέχουν σιρόπια, έτοιμους χυμούς φρούτων και ζάχαρη. Όλα αυτά μπορούν να μετατρέψουν γρήγορα ένα ποτό, σε επιδόρπιο.

Για ακόμη πιο γρήγορα αποτελέσματα, μπορείτε να προτιμήσετε μη αλκοολούχα ποτά ή ανθρακούχο νερό.

#8 Προτιμήστε οπωσδήποτε σαλάτα

Οι σαλάτες είναι ένας χορταστικός τρόπος για να χάσετε βάρος, επειδή μπορούν να σας κρατήσουν χορτάτους για αρκετές ώρες.

Προσφέρουν λιγότερες θερμίδες από ένα πλήρες γεύμα, αλλά περισσότερα θρεπτικά συστατικά.

Μπορείτε να τις καταναλώσετε ακόμη και ως κυρίως γεύμα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Θα σας βοηθήσουν έτσι να χάσετε βάρος σταθερά και μόνιμα.

#9 Προσθέστε άσκηση για να χάσετε τα κιλά των γιορτών

Δεν υπάρχει λόγος να ξεκινήσετε κάποιο εντατικό πρόγραμμα γυμναστικής, εκτός φυσικά αν το θέλετε.

Μπορείτε να ξεκινήσετε όμως καθημερινό έντονο περπάτημα για τουλάχιστον μισή ώρα, που θα σας βοηθήσει να κάψετε 150 θερμίδες.

Μπορείτε ακόμη να περπατήσετε σε ανηφόρα, να ανεβείτε μια σκάλα, να χρησιμοποιήσετε ένα στέπερ, ή να ξεκινήσετε την άσκηση σανίδα.

Αυτές οι επιλογές θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε περισσότερους μυς, να κάψετε θερμίδες και να αυξήσετε σημαντικά το μεταβολικό ρυθμό σας.

#10 Ξεκινήστε διαλειμματική δίαιτα

Η διαλειμματική δίαιτα είναι μια υγιεινή μέθοδος μείωσης βάρους, που θα βοηθήσει να κάνετε επανεκκίνηση στο μεταβολισμό σας. (3)

Θα σας βοηθήσει να χάσετε περιττά κιλά και λίπος και να αποκτήστε περισσότερη ενέργεια στο σώμα, με επιπλέον οφέλη για την υγεία.

Μπορείτε να βρείτε συγκεκριμένο εβδομαδιαίο οδηγό 2+5 ημερών, που περιέχει ένα εύκολο πρόγραμμα διατροφής, στο βιβλίο μου «Πρόγραμμα 2 + 5 Ημερών Για Απώλεια Βάρους και Λίπους».

Απώλεια βάρους - Αδυνάτισμα

Τελευταίες σκέψεις για να χάσετε τα κιλά των γιορτών…

Μετά από τις μέρες των γιορτών, όλοι θέλουμε να κάνουμε μικρά έστω βήματα, που θα βοηθήσουν να είμαστε πιο συνεπείς στις επιθυμίες μας.

Τα βήματα αυτά θα μας βοηθήσουν να διατηρήσουμε τους στόχους μας ή να πετύχουμε νέους.

Διαφήμιση

Αν φυσικά έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα υγείας ή λαμβάνετε φάρμακα, θα πρέπει να μιλήσετε πρώτα με το γιατρό σας πριν ακολουθήσετε οποιοδήποτε από τα παραπάνω βήματα.

Το μυστικό πίσω από τη μείωση του σωματικού βάρους και του λίπους, είναι να καταναλώνετε συστηματικά λιγότερες θερμίδες από όσες χρειάζεστε. Αυτές μάλιστα θα πρέπει να βρίσκονται σε υγιεινές τροφές, ώστε να απομακρύνετε τα κιλά των γιορτών.

Εσείς γνωρίζετε πώς να χάσετε τα κιλά των γιορτών;

Εσείς αλήθεια γνωρίζετε για τους τρόπους που ανέφερα παραπάνω, ώστε να χάσετε τα κιλά των γιορτών με υγιεινό και φυσικό τρόπο;

Αφήστε αν θέλετε το όπως πάντα σημαντικό σχόλιο σας παρακάτω!

Εύχομαι καλή επιτυχία στους στόχους σας και μια υπέροχη Νέα Χρονιά! 🙂

Αν σας άρεσε το άρθρο μοιραστείτε το με τους φίλους σας!
  • Ο/Η Ελευθερία Γιαννουσά λέει:

    Ότι χρειαζόμουν. Όπως λέτε στο άρθρο σας τα 4-5 επιπλέον κιλά μπορεί να μην είναι τώρα πρόβλημα, αλλά θα μαζευτούν σίγουρα κι άλλα αν δεν τα χάσω τώρα.
    Ευχαριστώ πολύ. Να έχετε μια πολύ όμορφη χρονιά και να μας βοηθάτε με τα άρθρα σας.

    • Ο/Η Δήμητρα Νάσιου λέει:

      Ευχαριστώ και εγώ πάρα πολύ Ελευθερία για τα καλά σας λόγια!
      Έτσι ακριβώς ισχύει, τα λίγα έστω κιλά που προσθέσαμε όλοι μας στις γιορτές, δεν είναι σημαντικό πρόβλημα. Όμως είναι προτιμότερο να χαθούν τώρα πιο εύκολα, παρά αργότερα με πολύ κόπο (ειδικά αν προστεθούν και άλλα).
      Εύχομαι καλή επιτυχία και μια επίσης υπέροχη χρονιά! 🙂

      • Ο/Η Μαρίνα Δράγαζη λέει:

        Καλημερα σας και καλη χρονια να εχετε με υγεια και πολλη αγαπη!!!
        Δεν ειμαι πολυ ευκολη στο να γραφω σχολια αλλα σημερα ειπα να το κάνω γιατι ενω νιωθω ευγνώμων για τις ωραιες και χρησιμες συμβουλες σας εσεις δεν το ξερετε αν μεινω μονο στη σκεψη!!!
        Σας ευχομαι να εχετε παντα τη διαθεση να μοιραζεστε μαζι μας ολα οσα γνωριζετε που αφορουν στην υγεια μας!!!
        Ολα σας τα αρθρα ειναι σημαντικα και ενδιαφεροντα! Προσωπικα δεν μπορω να τα εφαρμοσω ολα αλλα με την συχνη επαφη και αναγνωση παρακινουμαι σ αυτον τον δρομο!!!
        Να ειστε παντα καλα!
        Με εκτιμηση
        Μαρινα

        • Ο/Η Δήμητρα Νάσιου λέει:

          Καλησπέρα Μαρίνα και σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα τόσο καλά σας λόγια και τις υπέροχες ευχές!
          Δεν πιστεύω πως κάνω τίποτα το σπουδαίο, αλλά πως απλά μοιράζομαι τα όσα έχω μάθει όλα αυτά τα χρόνια ή τα όσα ανακαλύπτω διαβάζοντας.
          Είναι όμορφο να διαπιστώνω πόσο ευεργετικά λειτουργούν για το σώμα και τον οργανισμό μας και πόση βοήθεια μπορούν να προσφέρουν στις τόσο δύσκολες εποχές μας.
          Τα “πειράματα” γίνονται πρώτα σε μένα και στην οικογένεια ή τις φίλες μου 🙂 και στη συνέχεια μοιράζομαι όσα λειτουργούν εξαιρετικά, ώστε να επιτυγχάνουμε τους στόχους μας!
          Χαίρομαι που σας αρέσουν τα άρθρα μου και σίγουρα δεν μπορούν να γίνονται όλα άμεσα. Αν όμως γνωρίζετε που να βρείτε τις αναγκαίες πληροφορίες και να τις εφαρμόζετε, τότε θα διαπιστώσετε μόνη σας σταδιακά το πόσο γρήγορα μπορούν να αλλάξουν μια κατάσταση διατροφής, βάρους ή υγείας.
          Σας εύχομαι ότι καλύτερο στη ζωή σας και να έχετε μια υπέροχη Νέα Χρονιά, με υγεία και ευτυχία!

  • Χρόνια πολλά
    Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία!
    Σας ευχαριστούμε πολύ πάντα για τα πολύτιμα άρθρα σας!
    Φοβερό και το σημερινό
    Το έξτρα που θα δοκιμάσω θα είναι ρόφημα με μέντα!
    Να είστε καλά!
    Όλγα

    • Ο/Η Δήμητρα Νάσιου λέει:

      Καλησπέρα Όλγα και Χρόνια Πολλά!
      Εφαρμόζοντας τα παραπάνω βήματα, τα επιπλέον κιλάκια που προσθέσαμε όλοι στις γιορτές, θα χαθούν μέσα σε 2-3 εβδομάδες (διαπιστωμένα)!
      Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα τόσο ευγενικά σας λόγια και τις όμορφες ευχές και εύχομαι με τη σειρά μου μια υπέροχη Νέα Χρονιά, με υγεία και κάθε ευτυχία! 🙂

  • >