Μόνο 1 Απλή Άσκηση Για Να Χάσετε Λίπος Από Την Κοιλιά Γρήγορα

Αν σας άρεσε το άρθρο μοιραστείτε το με τους φίλους σας!

Μία και μόνο απλή άσκηση για να χάσετε λίπος από την κοιλιά;

Σίγουρα πιστεύετε πως δύσκολα μπορεί να ισχύει…

…εκτός βέβαια από όσες και όσους τη γνωρίζετε ήδη!

Όλοι άλλωστε θέλουμε μια απόλυτα επίπεδη κοιλιά, ειδικά όταν πλησιάζουν οι μέρες των γιορτών ή το καλοκαίρι.  

Μπορείτε όμως πραγματικά να επιτύχετε αυτόν τον στόχο σας, ακόμη και χωρίς συγκεκριμένη δίαιτα ή προπονήσεις στο γυμναστήριο. Διατηρώντας το σώμα σας χωρίς περιττά κιλά και λίπος.

Ειδικά όταν αυτά βρίσκονται σε ορισμένες δύσκολες περιοχές, όπως είναι η κοιλιά και γύρω από τη μέση.

Διαφήμιση

Υπάρχει λοιπόν μια απλή και σχετικά εύκολη άσκηση, που μου έμαθε μια φίλη μου γυμνάστρια και μπορεί να βοηθήσει και εσάς να μειώσετε ή να απομακρύνετε το λίπος από τις δύσκολες αυτές περιοχές.

Κάνοντας την άσκηση αυτή σχεδόν καθημερινά για ένα μήνα με τον τρόπο που θα σας αναφέρω, θα βοηθήσετε το σώμα σας να αποβάλει το λίπος. Επιπλέον, θα σμιλέψετε τους μυς της κοιλιάς και της μέσης, απολαμβάνοντας τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Θα ανακαλύψετε επίσης τι επιπλέον μπορείτε να κάνετε γενικότερα, ώστε να νικήσετε τη μάχη των κιλών και του λίπους γρήγορα και απόλυτα υγιεινά.

Η άσκηση για να χάσετε λίπος από την κοιλιά

Ποια είναι λοιπόν αυτή η μυστηριώδης άσκηση που μπορεί να σας φέρει πιο κοντά στο σώμα και τους κοιλιακούς που επιθυμείτε και ονειρεύεστε;

Είναι η λεγόμενη άσκηση «σανίδα» και αν αποφασίσετε να την εφαρμόσετε και περισσότερο από ένα μήνα, θα δείτε μια κοιλιά πραγματικά σανίδα και δεν θα αναγνωρίζετε το σώμα σας! (1)

Αυτή η σχετικά απλή αλλά απόλυτη άσκηση για να χάσετε λίπος, μπορεί να έχει τεράστια οφέλη όχι μόνο για την κοιλιά και τη μέση, αλλά και για το υπόλοιπο σώμα σας.

Είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για να δουλέψουν ταυτόχρονα πολλές μυϊκές ομάδες. Όπως είναι οι κοιλιακοί, οι μύες της ράχης, οι τετρακέφαλοι, οι γλουτιαίοι, το πάνω μέρος της πλάτης, οι ώμοι και τα χέρια.

Τι να προσέξετε όταν κάνετε την άσκηση για να χάσετε λίπος

Πριν ξεκινήσετε την άσκηση, θα πρέπει να προσέξετε κάποιες λεπτομέρειες που μου τόνισε η φίλη μου.

Επειδή το κλειδί για ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα, είναι να την κάνετε και εσείς σωστά.

Θα πρέπει λοιπόν να βεβαιωθείτε, πως η άσκηση θα γίνει όπως ακριβώς την βλέπετε. Να μην βάλετε δηλαδή πίεση στη σπονδυλική σας στήλη, που μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα στην πλάτη ή τη μέση σας.

Το ιδανικό είναι να κάνετε ένα μικρό ζέσταμα στο σώμα για 2-3 λεπτά, κάνοντας επιτόπιο βάδισμα ή τρέξιμο. Αυτό θα βοηθήσει τους μυς σας να ζεσταθούν και να έχετε πιο καλά αποτελέσματα.

Πώς να κάνετε την άσκηση για να χάσετε λίπος από την κοιλιά

Ξεκινήστε λοιπόν ξαπλώνοντας μπρούμυτα στο πάτωμα ή σε ένα στρώμα γυμναστικής και στηριχτείτε στους αγκώνες.

Με τα δύο πόδια τεντωμένα, πατήστε με δύναμη στα δάχτυλα των ποδιών. Φροντίστε το κεφάλι σας να έρθει σε ευθεία με τη σπονδυλική στήλη και οι αγκώνες να είναι ακριβώς κάτω από τους ώμους σας.  

Θα πρέπει δηλαδή ουσιαστικά να δημιουργηθεί μια ευθεία γραμμή. Τα χέρια στο έδαφος να βρίσκονται παράλληλα με το σώμα σας και τα φρύδια να είναι χαμηλότερα από τους ώμους σας.

Αν υπάρχει οποιαδήποτε ευαισθησία στη μέση, μπορείτε να ανεβάσετε ελάχιστα πιο ψηλά τη λεκάνη, ώστε να μην είναι σε απόλυτη ευθεία το σώμα.

plank-exercise

Προσπαθήστε να αποφύγετε να χαμηλώσετε τους γοφούς σας προς το πάτωμα. Έτσι ώστε να μην μειωθεί η αποτελεσματικότητα της άσκησης που λαμβάνουν οι μύες σας, κάνοντας ουσιαστικά την γυμναστική αυτή χάσιμο χρόνου.

Τέλος, θα πρέπει να δώσετε προσοχή στο λαιμό σας. Είναι προτιμότερο να κοιτάξετε προς τα κάτω και όχι προς τα πάνω ή κατευθείαν μπροστά σας.

Πόσο χρόνο χρειάζεστε για την άσκηση

Για την άσκηση αυτή θα χρειαστείτε λιγότερα από 5 λεπτά την ημέρα για τον ένα μήνα, που θα γυμνάσετε το σώμα και τους κοιλιακούς σας με αυτή.

Ναι, καλά ακούσατε!

Χρειάζεστε μόνο ελάχιστα λεπτά για την άσκηση αυτή, ξεκινώντας από λίγα δευτερόλεπτα. Οπότε, δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα χρόνου και καθυστέρησης για τις καθημερινές σας δουλειές.

Αν είστε εντελώς αγύμναστοι ίσως να σας φανεί δύσκολο στην αρχή, ακόμη και για τα λίγα αυτά δευτερόλεπτα. Συνεχίζοντας όμως την άσκηση, το αποτέλεσμα στο τέλος θα σας δικαιώσει.

Χρόνος και ημέρες εφαρμογής της άσκησης

Θα ξεκινήσετε μένοντας μόνο 25 δευτερόλεπτα στη στάση αυτή. Θα προχωράτε όπως θα σας πω βήμα προς βήμα μέχρι τα 240 δευτερόλεπτα, δηλαδή τα 4 λεπτά προς το τέλος του μήνα.

  • Για τις πρώτες 2 ημέρες λοιπόν, κρατήστε την στάση σανίδα για 25 δευτερόλεπτα.
  • Αυξήστε τον χρόνο σε 30 δευτερόλεπτα για την 3η και 4η μέρα.
  • Την 5η μέρα προσπαθήστε να μείνετε σε αυτή τη στάση για 40 δευτερόλεπτα. Ενώ για την 6η ημέρα, κερδίσατε λίγη ξεκούραση.
  • Μην επαναπαύεστε όμως, επειδή ο στόχος σας για την 7η και 8η μέρα είναι τα 50 δευτερόλεπτα!
  • Φτάνοντας στο τέλος της πρώτης φάσης της άσκησης, θα πρέπει να μείνετε 60 δευτερόλεπτα. Δηλαδή για 1 λεπτό για την 9η και 10η μέρα.
  • Την 11η μέρα μείνετε σε αυτή τη θέση για 90 δευτερόλεπτα και ξεκουραστείτε την 12η μέρα.
  • Συνεχίστε τη 13η, 14η και 15η μέρα κάνοντας την άσκηση αυτή επίσης για 90 δευτερόλεπτα και φτάσατε ήδη στο ½ μήνα.

  • Έχοντας φτάσει σε ένα καλό επίπεδο αντοχής, συνεχίστε την 16η και 17η μέρα μένοντας για 120 δευτερόλεπτα, δηλαδή 2 ολόκληρα λεπτά.
  • Δεν σταματάμε εκεί! Συνεχίζουμε την 18η μέρα με 150 δευτερόλεπτα και αξίζετε πραγματικά ξεκούραση για την 19η μέρα!
  • Κάντε την άσκηση σανίδα για 150 δευτερόλεπτα την 20η και 21η μέρα και για 180 δευτερόλεπτα την 22η και 23η μέρα.
  • Την 24η μέρα θα πρέπει να μείνετε σε αυτή τη στάση για 210 δευτερόλεπτα και μπορείτε να ξεκουραστείτε την 25η μέρα. Σχεδόν τα καταφέρατε!
  • Για την 26η μέρα θα κρατήσετε τον ίδιο χρόνο με την τελευταία μέρα πριν την ξεκούραση, δηλαδή 210 δευτερόλεπτα.
  • Για τις τελευταίες 4 ημέρες, δηλαδή την 27η, 28η, 29η και 30η μέρα θα μείνετε σε αυτή τη στάση για 240 δευτερόλεπτα, δηλαδή για 4 ολόκληρα λεπτά.

Χτίστε τους κοιλιακούς σας μυς

Ίσως είναι απλή και σχετικά εύκολη άσκηση, όμως μπορεί να σας δυσκολέψει αρκετά στην αρχή.

Θα προσφέρει όμως άπειρα πλεονεκτήματα στο κάψιμο λίπους και την ενδυνάμωση πολλών μυϊκών ομάδων. Επιπλέον, θα χτίσει σταδιακά τους κοιλιακούς σας μυς και θα αποβάλλει το λίπος.

Άσκηση σανίδα

Μπορεί να θεωρηθεί δύσκολη σαν άσκηση για χάσιμο λίπους, ειδικά αν είστε εντελώς αγύμναστοι.

Είναι όμως πραγματικά πολύ αποτελεσματική… διαπιστωμένα!

Είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για να δουλέψουν ταυτόχρονα πολλές μυϊκές ομάδες. Θα βελτιώσει την πυκνότητα του πυρήνα σας και αυτό θα επιτρέψει να αποκτήσετε μια τέλεια επίπεδη κοιλιά σε σχετικά ελάχιστο χρόνο. (2)

Ξεκινώντας μάλιστα τη μέρα σας με αυτή την άσκηση, ενεργοποιείται ο μεταβολισμός σας για ολόκληρη την υπόλοιπη μέρα, ακόμη και όταν κοιμάστε.

Διαφήμιση

Τι άλλο θα βοηθήσει στο στόχο σας

Αν όμως θέλετε ακόμη πιο μόνιμα και καλύτερα αποτελέσματα, προσπαθήστε να ακολουθήσετε ορισμένους κανόνες υγιεινής διατροφής.

Έτσι ώστε να μειώσετε υγιεινά και μόνιμα το λίπος και τα κιλά σας.

  • Προσπαθήστε δηλαδή να τρώτε μόνο όταν είστε πραγματικά πεινασμένοι.
  • Επίσης να τρώτε αργά, για να δώσετε στο στομάχι και τον εγκέφαλο σας αρκετό χρόνο για να καταλάβει ότι έχει χορτάσει.
  • Προσθέστε οπωσδήποτε φρούτα, λαχανικά και αρκετό νερό στην ημέρα σας.
  • Μειώστε ή αποφύγετε το πρόχειρο φαγητό, τις επεξεργασμένες τροφές, την υπερβολική ζάχαρη, τα αναψυκτικά και το επιπλέον αλάτι.

Τελευταίες πινελιές…

Ξεκινήστε να κάνετε μικρά βηματάκια προόδου στη διατροφή και την άσκηση σας.

Αν φυσικά χρειάζεστε λίγη επιπλέον βοήθεια στη μείωση των κιλών και του λίπους, μπορείτε να ακολουθήσετε το παγκοσμίως επιτυχημένο, εβδομαδιαίο πρόγραμμα με τη διακοπτόμενη δίαιτα των 2+5 ημερών του βιβλίου μου.

Απώλεια βάρους - Αδυνάτισμα

Σύντομα θα διαπιστώσετε, όχι μόνο τη μείωση του λίπους και των κιλών στην κοιλιά και το υπόλοιπο σώμα, αλλά θα αποκτήσετε καλύτερη διάθεση και ενέργεια στην κάθε μέρα σας.

Ακολουθήστε αυτή την μικρή πρόκληση με την άσκηση σανίδα για ένα μήνα!

Πριν να το καταλάβετε, δεν θα αναγνωρίζετε καν το σώμα σας.

Η απλή αυτή άσκηση των ελάχιστων δευτερολέπτων καθημερινά, θα σας βοηθήσει να μειώσετε ή να απομακρύνετε εντελώς το λίπος και τα κιλά από την κοιλιά και το σώμα σας και θα ενισχύσει σημαντικά τους μυς σας.

Εσείς έχετε δοκιμάσει αυτή την άσκηση για να χάσετε λίπος;

Εσείς αλήθεια έχετε δοκιμάσει ως τώρα τη συγκεκριμένη άσκηση; Αφήστε αν θέλετε το όπως πάντα σημαντικό σχόλιο σας παρακάτω!

Εύχομαι καλή επιτυχία στους στόχους σας! 🙂

Αν σας άρεσε το άρθρο μοιραστείτε το με τους φίλους σας!
  • Ο/Η ΦΩΤΗΣ ΠΑΛΛΗΣ λέει:

    ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ!!!

  • kalimera ke kales yrtes ekana ti askisi ke pragmatika ehi apotelezma mikri akoma ala sinexizo me diskolevone i leftees meres me ta 4 lepta itela na rotiso sti epanalipsi akoloto idio xroniko shediagrama…

    • Ο/Η Δήμητρα Νάσιου λέει:

      Καλημέρα Klavdia. Στο άρθρο και το βίντεο αναφέρω ακριβώς πως πρέπει να γίνει η άσκηση και τον ανάλογο χρόνο της κάθε ημέρας.
      Σας εύχομαι καλή επιτυχία και να περάσετε υπέροχες γιορτές! 🙂

  • >