10 Λεπτά Άσκησης Πριν Από Τον Ύπνο Για Αδυνάτισμα Στα Πόδια

Αν σας άρεσε το άρθρο μοιραστείτε το με τους φίλους σας!

Το αδυνάτισμα στα πόδια, όπως και η σύσφιξη τους είναι ένας βασικός στόχος εμφάνισης, ιδιαίτερα όταν πλησιάζει το καλοκαίρι.

Σε εμάς μάλιστα τις γυναίκες, τα όμορφα πόδια αναπτερώνουν το ηθικό και την αυτοπεποίθηση μας. Επιπλέον, μας επιτρέπουν να φοράμε ρούχα που αναδεικνύουν τη θηλυκότητα μας.

Το αποτελεσματικό αδυνάτισμα και η σύσφιξη στα πόδια αποτελεί για πολλά άτομα, έναν από τα μεγαλύτερους στόχους. Ειδικά, όταν ορισμένα άτομα προσπαθούν να βελτιώσουν την εξωτερική τους εμφάνιση.

Διαφήμιση

Τα πόδια είναι ένα δύσκολο σημείο του σώματος για αδυνάτισμα και κάψιμο λίπους.

Ειδικά για το μεσογειακό τύπο ατόμων, όπως είμαστε στην Ελλάδα.

Σίγουρα πολλές φορές βαριόμαστε να κάνουμε γυμναστική και προτιμούμε να καθίσουμε στον καναπέ βλέποντας τηλεόραση.

Η διάσημη Αμερικανίδα γυμνάστρια διασημοτήτων Tracy Anderson όμως, προτείνει τρεις ασκήσεις όπου με επιμονή, θα μπορέσετε σταδιακά να μειώσετε τα κιλά και το λίπος από τα πόδια και τους γοφούς σας. (1)

Θα καταφέρετε μάλιστα να απομακρύνετε επίσης την ενοχλητική κυτταρίτιδα και να ετοιμαστείτε για το καλοκαίρι.

Ενισχύοντας μάλιστα τα πόδια σας, θα βοηθήσει ώστε να υποστηρίξετε καλύτερα το σώμα σας.

Έτσι ώστε να μπορείτε να απολαμβάνετε περισσότερο και πιο εύκολα, τις καθημερινές σας δραστηριότητες.

Πριν να ξεκινήσετε τις ασκήσεις για αδυνάτισμα στα πόδια

Προς το τέλος του άρθρου, θα σας αναφέρω επίσης τρεις εύκολους τρόπους για να βελτιώσετε την κυκλοφορία του αίματος στα πόδια σας.

Ισχύουν για όποια ηλικία και αν βρίσκεστε και ειδικά αν υποφέρετε από πρησμένα πόδια ή φλεβίτιδα.

Οι ασκήσεις που θα παρακολουθήσετε μπορούν να γίνουν μισή ή μία ώρα πριν από τον ύπνο, στην άνεση του καναπέ ή του κρεβατιού σας.

Δεν χρειάζονται κανένα επιπλέον εξοπλισμό και θα χρειαστείτε περίπου 10 λεπτά για να τις εκτελέσετε.

Πριν να ξεκινήσετε, κάνετε ένα μικρό ζέσταμα έστω με επιτόπιο περπάτημα, για να μην τραυματίσετε κάποιο μυ.

Με αυτό τον τρόπο, θα γίνουν επίσης πιο σωστά οι ασκήσεις για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα.

Ξεκινήστε λοιπόν αυτά τα 10 λεπτά άσκησης πριν από τον ύπνο για αδυνάτισμα στα πόδια σας, κάνοντας ταυτόχρονα και εξαιρετική σύσφιξη.

1η άσκηση – τόνωση για γλουτούς, γοφούς και πλάγιους κοιλιακούς

Ξαπλώνετε στη μία πλευρά με το αριστερό σας χέρι στο δάπεδο και το πάνω χέρι μπροστά από το σώμα σας για στήριξη.

Σφίξτε τους κοιλιακούς σας και φέρτε το πόδι που ακουμπά κάτω, ελαφρώς μπροστά από το πάνω πόδι σας.

Στη συνέχεια, σηκώστε αργά το πάνω πόδι σας τεντωμένο μόνο μέχρι όσο μπορείτε, ειδικά αν είστε αρχάριοι και για τις πρώτες φορές.

Τόνωση για γλουτούς, γοφούς και πλάγιους κοιλιακούς

Αποφύγετε να σηκώσετε πολύ ψηλά το πόδι σας και χαμηλώστε το, όταν αρχίσετε να αισθάνεστε πίεση στο κάτω μέρος της πλάτης ή στη μέση.

Μην ξεχνάτε τη σωστή αναπνοή σε όλη τη διάρκεια της άσκησης, όπως βλέπετε και στο παραπάνω βίντεο. Δηλαδή να εισπνέετε όταν σηκώνετε το πόδι και να εκπνέετε καθώς χαμηλώνετε ή αντίστροφα.

Κατεβάζετε το πόδι επίσης αργά και κάνετε την άσκηση για 10 φορές για κάθε πόδι. Όταν συνηθίσετε την άσκηση, μπορείτε στις επόμενες εβδομάδες να κάνετε 2 ή 3 σετ των 10 επαναλήψεων για κάθε πόδι.

Η άσκηση αυτή θα τονώσει τους γλουτούς, τους γοφούς και τους πλάγιους κοιλιακούς σας.

2η άσκηση – τόνωση για γλουτούς, μηρούς και πυρήνα

Η άσκηση αυτή είναι ένας τρόπος να δουλέψετε τους γλουτούς, τους γοφούς σας και τον πυρήνα του σώματος.

Ξεκινώντας, στηριχτείτε στα χέρια και τα γόνατα σας, σφίξτε τον πυρήνα σας και κοιτάξτε στην ευθεία. Τα χέρια να βρίσκονται κάτω από τους ώμους και τα γόνατα κάτω από την λεκάνη.

Σηκώνετε προς τα πίσω το ένα πόδι λυγισμένο σε γωνία 90 μοιρών μέχρι να ευθυγραμμιστεί ο μηρός με την πλάτη σας. Επαναφέρετε και πάλι το πόδι στην προηγούμενη θέση.

Τόνωση για γλουτούς, μηρούς και πυρήνα

Κάνετε το ίδιο και από το άλλο πόδι, προσέχοντας η πλάτη, ο λαιμός και το αντίθετο πόδι, να παραμείνουν ακίνητα.

Μην ξεχνάτε να αναπνέετε σωστά και κάνετε 10 τέτοιες επαναλήψεις για το κάθε πόδι.

Μία άλλη παραλλαγή της άσκησης, είναι να στηριχτείτε στους αγκώνες και τα γόνατα και το πόδι που θα γυμνάζετε κάθε φορά να είναι τεντωμένο και όχι λυγισμένο.

Αποφασίστε εσείς ποια από τις δύο αυτές παραλλαγές σας αρέσει ή σας βοηθάει καλύτερα.

Αργότερα που θα συνηθίσετε την άσκηση, μπορείτε σταδιακά να κάνετε από 1-3 σετ των 10 επαναλήψεων.

3η άσκηση – τόνωση του εσωτερικού μέρους των μηρών

Ξαπλώστε στην πλάτη σας, βάλτε τα χέρια σας κάτω από τη λεκάνη για μεγαλύτερη στήριξη στην μέση και σηκώστε τα πόδια, ενώ τα κρατάτε σε ίσια θέση.

Φέρτε τον έναν αστράγαλο πάνω από τον άλλο και κάντε “ψαλιδάκια”.

Επαναλάβετε για 10 φορές και μην ξεχνάτε να αναπνέετε σωστά. Αργότερα, μπορείτε να κάνετε περισσότερες επαναλήψεις.

Αυτή η άσκηση είναι απίστευτη για την τόνωση του εσωτερικού μέρους των μηρών, γιατί σίγουρα σε κανέναν δεν αρέσουν τα χαλαρά πόδια. Γυμνάζει όμως ταυτόχρονα τους πάνω και τους κάτω κοιλιακούς.

Τόνωση του εσωτερικού μέρους των μηρών

Μία άλλη παραλλαγή της άσκησης, είναι να στηριχτείτε στους αγκώνες και να κάνετε και πάλι ψαλιδάκια, κρατώντας σταθερή την πλάτη και γενικά τον κορμό σας.

Δοκιμάστε ποια από τις δύο παραλλαγές σας βολεύει καλύτερα ή κάντε εναλλαγές της άσκησης ανά εβδομάδα.

Μετά από τις ασκήσεις κάντε και πάλι ένα μικρό έστω χαλάρωμα για τους μυς, ώστε να επανέλθουν σωστά.

Είναι σίγουρο πως τα αποτελέσματα από αυτές τις ασκήσεις δεν θα σας απογοητεύσουν. Αν τις εντάξετε στην εβδομάδα σας, θα παρατηρήσετε σημαντικές αλλαγές στην εμφάνιση από τα πόδια σας και όχι μόνο!

Οι ασκήσεις αυτές μάλιστα, μπορούν να βοηθήσουν αν υποφέρετε από πρησμένα πόδια ή φλεβίτιδα.

Τι άλλο όμως μπορεί αν βοηθήσει στα συγκεκριμένα προβλήματα στα πόδια;

#1 Περπάτημα

Αν μπορείτε να περπατάτε έστω για 20 ή 30 λεπτά την ημέρα ή ανά δύο ημέρες, θα μειώσετε το πρήξιμο στα πόδια σας και τον πόνο που μπορεί να αισθάνεστε.

Το περπάτημα άλλωστε, είναι μία από τις καλύτερες ασκήσεις για τη φλεβίτιδα.

#2 Άσκηση για τους αστραγάλους

Αυτή την πολύ εύκολη άσκηση, μπορείτε να την κάνετε όπου και αν βρίσκεστε και είναι ιδιαίτερα απλή.

Χρειάζεται μόνο, να τραβήξετε τα δάχτυλα του κάθε ποδιού προς τα επάνω και να τα επαναφέρετε στην αρχική θέση για 10 ως 20 φορές.

Αυτή η κίνηση θα βελτιώσει την κυκλοφορία του αίματος και θα βοηθήσει στην αποσυμφόρηση των αστραγάλων σας.

#3 Κολύμπι για αδυνάτισμα στα πόδια

Το χαλαρό κολύμπι είναι επίσης μία από τις καλύτερες ασκήσεις για τα πόδια, αλλά και για ολόκληρο το σώμα, σε όποια ηλικία και αν βρίσκεστε.

Βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος σε ολόκληρο το σώμα και ειδικά στα πόδια, επειδή το ψυχρό νερό προκαλεί σύσπαση στα αγγεία βοηθώντας τις φλέβες.

Τα άτομα μάλιστα με πρησμένα πόδια ή με φλεβική ανεπάρκεια, θα ανακουφιστούν σημαντικά από τα συγκεκριμένα προβλήματα.

Διαφήμιση

Τα δέκα έστω λεπτά άσκησης πριν από τον ύπνο, θα βοηθήσουν να τονώσετε και να σφίξετε τα πόδια σας.

Μειώνοντας έτσι τα κιλά και το λίπος και βοηθώντας να απαλλαγείτε υγιεινά από την κυτταρίτιδα.

Εσείς έχετε δοκιμάσει τις ασκήσεις αυτές για αδυνάτισμα στα πόδια;

Εσείς αλήθεια γυμνάζετε τα πόδια σας τακτικά, ώστε να βοηθήσετε στο αδυνάτισμα και τη σύσφιξη τους; Γνωρίζετε άλλες παρόμοιες ασκήσεις που σας έχουν βοηθήσει;

Αφήστε αν θέλετε, το όπως πάντα σημαντικό σχόλιο σας παρακάτω!

Σας εύχομαι καλή επιτυχία και καλή γυμναστική! 🙂

Αν σας άρεσε το άρθρο μοιραστείτε το με τους φίλους σας!
  • Ο/Η ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΛΕΜΑΝΗ λέει:

    Ευχαριστώ που μου ξαναθυμίσατε να φροντίσω το σώμα μου.Μου άρεσαν πολύ αυτές οι ασκήσεις και θα τις ξεκινήσω απο σήμερα.Είναι εύκολες και δεν θέλουν πολύ χρόνο για το φορτωμένο προγραμμά μου.

    • Ο/Η Δήμητρα Νάσιου λέει:

      Είναι πραγματικά εξαιρετικές οι συγκεκριμένες ασκήσεις και αρκετά εύκολες, ακόμη και για αρχάριους.
      Τις ξεκινώ αρχές Μαρτίου και μπορούν να γίνουν οποιαδήποτε ώρα της ημέρας. Απλά εγώ τις προτιμώ μισή ή μία ώρα πριν τον ύπνο για να τις θυμάμαι σίγουρα, επειδή τα πρωινά με τα βίντεο, τα άρθρα κ.λ.π., συνήθως τις ξεχνούσα. Εύχομαι μια πολύ όμορφη εβδομάδα Κυριακή και μια υπέροχη μέρα! 🙂

  • Ευχαριστώ πολύ ! Θα τις δοκιμάσω αν και είμαι του περπατήματος και συνήθως από μικρή έκανα την άσκηση του ποδηλάτου αλλά δεν έχω αποφύγει την φλεβίτιδα ίσως είναι οικογενειακό 🤗

  • >