Πως Να Χάσετε Λίπος Και Κιλά Αποφεύγοντας 20 Συχνά Λάθη! (Μέρος 1ο)

Αν σας άρεσε το άρθρο μοιραστείτε το με τους φίλους σας!

Όλοι σε κάποια στιγμή της ζωής μας αποφασίσαμε να χάσουμε λίπος και κιλά, λόγω πολλών και διαφορετικών λόγων.

Οι περισσότεροι άνθρωποι όμως πιστεύουν, πως για να χάσουν λίπος και γενικά βάρος, αρκεί να καταναλώνουν λιγότερες θερμίδες και να γυμνάζονται τακτικά.

Δυστυχώς, αυτά μόνο δεν λειτουργούν!

Χρειάζονται πολλά περισσότερα για την επιτυχημένη απώλεια λίπους και βάρους, ειδικά αν θέλουμε να είναι μόνιμα τα αποτελέσματα και να μην αυξηθεί ξανά το λίπος και τα κιλά.

Διαφήμιση

Γνωρίζετε σίγουρα, πως υπάρχουν ορισμένα πράγματα που θα πρέπει να κάνουμε.

Υπάρχουν παράλληλα όμως και κάποια λάθη που δεν πρέπει να κάνουμε, επειδή αυτά τα λάθη μπορούν να σαμποτάρουν ή ίσως και να αντιστρέψουν την πρόοδο και τις προσπάθειες μας.

Αυτό συμβαίνει επειδή όταν προσπαθούμε να χάσουμε λίπος και κιλά, το σώμα μας αντιστέκεται.

Μπορεί λοιπόν να μειωθεί αρκετό λίπος και βάρος στην αρχή και χωρίς πολλή προσπάθεια. Σταδιακά όμως, η απώλεια βάρους μπορεί να επιβραδυνθεί ή να σταματήσει εντελώς.

Πώς να χάσετε λίπος και κιλά αποφεύγοντας 20 λάθη – Μέρος 1ο

Ανακαλύψτε λοιπόν πως να χάσετε λίπος και κιλά αποφεύγοντας 20 συχνά λάθη, που μπλοκάρουν το μεταβολισμό και εμποδίζουν τους στόχους σας.

Διορθώστε τα απλά αλλά συχνά αυτά λάθη και δείτε το λίπος και τα κιλά να απομακρύνονται με υγιεινό τρόπο από το σώμα.

#1 Δεν τρώτε αρκετές φυτικές ίνες

Όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος και λίπος, είναι σημαντικό να επιλέξετε αρκετές τροφές στη διατροφή σας, που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες.

Οι φυτικές ίνες είναι ιδανικές για να μειώσουν την όρεξη και να δώσουν σημαντική ενέργεια στο μεταβολισμό μας. (1)

Οι ερευνητές μάλιστα εκτιμούν ότι ο διπλασιασμός της ημερήσιας πρόσληψης φυτικών ινών, μπορεί να οδηγήσει σε απορρόφηση έως και 130 λιγότερων θερμίδων. (2)

Οι διαλυτές φυτικές ίνες είναι ιδιαίτερα χρήσιμες επειδή απορροφούν νερό και μετατρέπονται σε γέλη. Η γέλη κινείται αργά στο πεπτικό μας σύστημα και μας κάνει να αισθανόμαστε περισσότερο χορτάτοι.

Οι φυτικές ίνες επίσης, επιβραδύνουν την απορρόφηση λίπους και διατηρούν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σε έλεγχο. Βοηθούν με αυτό τον τρόπο ώστε το σώμα μας, να αποθηκεύει λιγότερο λίπος. (3)

Προτιμήστε λοιπόν μια πλούσια σε φυτικές ίνες δίαιτα.

Επιλέξτε τροφές όπως είναι το πλιγούρι βρώμης, οι ξηροί καρποί, τα φρούτα, τα όσπρια και ειδικά τα φασόλια. Επιπλέον, τα δημητριακά ολικής αλέσεως, το καστανό ρύζι, τα φυλλώδη λαχανικά, τα καρύδια και η φλούδα των φρούτων είναι καλές πηγές αδιάλυτων φυτικών ινών.

#2 Ξεχνάτε τη ζάχαρη και τις θερμίδες στα ποτά

Ξέρετε πόση ζάχαρη μπορεί να περιέχει ο αγαπημένος μας καφές ή ρόφημα;

Τα πιο δημοφιλή ροφήματα στα καφέ, έχουν μεταξύ 40 με 200 γραμμάρια ζάχαρης!

Είναι δηλαδή 2 ως 4 φορές περισσότερο, από τη μέγιστη ποσότητα ζάχαρης που πρέπει να τρώμε σε μια μέρα! Αυτή η ποσότητα ζάχαρης μάλιστα, είναι από ένα και μόνο ρόφημα! (4)

Επιπλέον τα αναψυκτικά, οι χυμοί φρούτων, (5) η μπύρα και το κρασί είναι επίσης γεμάτοι υδατάνθρακες και θερμίδες. Μας αφήνουν μάλιστα ακόμα πεινασμένους, επειδή τα κέντρα όρεξης στον εγκέφαλο μας, δεν αντιδρούν στις υγρές θερμίδες με τον ίδιο τρόπο από ότι στις θερμίδες από τα τρόφιμα.

#3 Επιλέγετε επεξεργασμένα τρόφιμα με χαμηλά λιπαρά ή με 0% λιπαρά

Τα τρόφιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και όσα είναι εντελώς χωρίς λιπαρά, συνήθως προωθούνται σαν επιλογές υγιεινής διατροφής.

Πολλά άτομα μάλιστα πιστεύουν αλλά και βασίζονται σε αυτό.

Αυτά όμως τα τρόφιμα είναι συχνά φορτωμένα με ζάχαρη και άλλα πρόσθετα και είναι λογικό, γιατί πρέπει να βελτιώσουν τη γεύση τους. Μπορεί δηλαδή ένα γιαούρτι με γεύση φρούτων χωρίς λιπαρά, να περιέχει τόσο ζάχαρη όσο μια σοκολάτα! (6)

Προτιμήστε λοιπόν να επιλέξετε ελάχιστα επεξεργασμένα ή μη επεξεργασμένα ολόκληρα τρόφιμα με φυσικά χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά. Ή όσα τρόφιμα περιέχουν υγιή λιπαρά.

Βεβαιωθείτε ότι το προϊόν δεν είναι φορτωμένο με ζάχαρη, έτσι ώστε να είναι πραγματικά χαμηλότερο σε θερμίδες, από το αντίστοιχο με τα πλήρη λιπαρά.

Η επιλογή υγιεινών τροφών δεν αφορά μόνο την απώλεια λίπους και βάρους, αλλά πολύ περισσότερο την υγεία μας. (7)

#4 Δεν έχετε ρεαλιστικές προσδοκίες για λίπος και κιλά

Οι ρεαλιστικοί, μακροπρόθεσμοι στόχοι για την απώλεια βάρους και λίπους είναι σημαντικοί και απόλυτα απαραίτητοι.

Σίγουρα καταλαβαίνω, πως ίσως θέλετε να χάσετε αρκετό λίπος και κιλά και να το κάνετε όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Αυτό όμως μπορείτε να το πετύχετε με σωστές κινήσεις, ώστε παράλληλα με τη μείωση του βάρους και λίπους, να βοηθήσετε την υγεία σας.

Έχοντας λοιπόν ρεαλιστικές προσδοκίες και στόχους και καταλαβαίνοντας πως η απώλεια βάρους είναι μια σταδιακή διαδικασία, θα σας βοηθήσει να παραμείνετε στη σωστή διαδρομή και να μην τα παρατήσετε. (8)

Το λίπος και το επιπλέον βάρος δεν δημιουργήθηκαν σε ένα βράδυ!

Δεν μπορούν λοιπόν να χαθούν σε ένα βράδυ.

Για καλύτερα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα, στοχεύσετε να χάσετε ένα ως δύο -το πολύ- κιλά την εβδομάδα.

#5 Δεν κάνετε αερόβια γυμναστική (ιδανική για λίπος και κιλά)

Η καρδιαγγειακή άσκηση που είναι επίσης γνωστή ως αερόβια άσκηση, είναι κάθε είδος άσκησης που αυξάνει τον καρδιακό μας ρυθμό.

Περιλαμβάνει το περπάτημα, το ποδήλατο, το τρέξιμο, το χορό, το κολύμπι, κλπ.

Η αερόβια άσκηση είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για απώλεια λίπους και βάρους, αλλά και παράλληλη βελτίωσης της υγείας μας. (9)

Η αερόβια άσκηση είναι μάλιστα πολύ αποτελεσματική στην καύση του λίπους της κοιλιάς. Δηλαδή το βλαβερό “σπλαχνικό” λίπος, που συσσωρεύεται γύρω από τα όργανα μας και μπορεί να προκαλέσει πολλαπλές ασθένειες. (10)

#6 Υπερκαταναλώνετε υγιεινές τροφές

Είναι εύκολο να τρώτε υγιεινά τρόφιμα και γνωρίζετε πως είναι ότι καλύτερο για τον οργανισμό.

Οπότε πιστεύετε πιθανότατα, ότι η μεγαλύτερη ποσότητα δεν θα είναι πρόβλημα.

Παρά όμως τα υγιεινά τους συστατικά, μπορούν επίσης να οδηγήσουν σε αύξηση λίπους και βάρους, επειδή οι θερμίδες είναι και πάλι θερμίδες. Ακόμη και αν προέρχονται από τρόφιμα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά. Όπως είναι οι ξηροί καρποί, το αβοκάντο, το κινόα, το καστανό ρύζι ή οι χυμοί φρούτων. (11)

Οι υπερβολικές θερμίδες σημαίνουν υπερβολικό βάρος και λίπος.

Θα πρέπει λοιπόν να μείνετε σε συγκεκριμένες μερίδες υγιεινών τροφίμων, όπως για παράδειγμα σε μια μερίδα αβοκάντο, που είναι το 1/3 ενός ολόκληρου αβοκάντο.

#7 Δεν επιλέγετε ροφήματα φρούτων ή βοτάνων με λιποδιαλυτή δράση

Υπάρχουν διάφορα ροφήματα με φρούτα ή βότανα που θα βοηθήσουν επιπλέον τους στόχους σας για απώλεια λίπους και βάρους.

Έχουν μάλιστα εντυπωσιακά αποτελέσματα, που δεν είναι ιδιαίτερα γνωστά. (12)

Μπορείτε να ετοιμάσετε μια κανάτα με νερό προσθέτοντας μέσα φρούτα, λαχανικά και βότανα με λιποδιαλυτή δράση. Όπως είναι για παράδειγμα ο ανανάς, το γκρέιπφρουτ, το αγγούρι, το πράσινο μήλο, το λεμόνι ή το τζίντζερ.

Ετοιμάστε επίσης ένα ζεστό ή κρύο τσάι με βότανα όπως η λουΐζα, το φασκόμηλο, το πράσινο τσάι ή το χαμομήλι (που βοηθά μάλιστα και στην απομάκρυνση του τυμπανισμού). Ή προσθέστε μέντα, ώστε τα ροφήματα αυτά να δώσουν μια επιπλέον ώθηση στο μεταβολισμό σας και να βοηθήσουν σε φυσική λιποδιάλυση.

Φυσικά είναι απαραίτητη και σημαντική η ενημέρωση του γιατρού σας για την προσθήκη ροφημάτων, ειδικά όταν υπάρχουν προβλήματα υγείας ή λαμβάνετε φάρμακα.

#8 Περιορίζετε τις μερίδες πάρα πολύ

Η υπερβολική μείωση των μερίδων, είναι ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουν όσα άτομα προσπαθούν να χάσουν βάρος.

Όταν όμως γίνει σωστά ή μείωση τους, λειτουργεί πραγματικά!

Δεν πρέπει ποτέ να τρώτε μερίδες τόσο μικρές που να αισθάνεστε συνεχώς πεινασμένοι.

Καταρχήν, είναι προφανώς ανθυγιεινό και επιπλέον όταν η πρόσληψη θερμίδων είναι πολύ χαμηλή, ο μεταβολισμός μας επιβραδύνεται προσπαθώντας να διατηρήσει περιορισμένη ενέργεια, κάνοντας πιο δύσκολο να χάσουμε λίπος ή γενικά βάρος.

#9 Απομακρύνετε εντελώς τις λεγόμενες «κακές» τροφές

Ένα άλλο λάθος που συνδέεται με περιορισμούς στη διατροφή, είναι όταν προσπαθείτε να “κόψετε” εντελώς τα αγαπημένα σας «κακά» τρόφιμα.

Αυτό συνήθως οδηγεί σε σοβαρές και συνεχόμενες επιθυμίες για αυτά τα τρόφιμα.

Για να ικανοποιήσετε αυτές τις επιθυμίες, τρώτε πάρα πολλά άλλα τρόφιμα ή περιορίζετε τον εαυτό σας για πολύ καιρό.

Ίσως ακόμη και να μετανιώσετε για την απόφαση σας για μείωση βάρους και να εγκαταλείψετε εντελώς τους στόχους σας.

Για αυτό προτιμήστε να φάτε μερίδες λογικού ή μικρού μεγέθους από τις αγαπημένες σας λιχουδιές, που θα σας ικανοποιήσουν χωρίς να σας κάνουν να νιώσετε πολύ χορτάτοι.

Επιτρέψτε στον εαυτό σας ένα τέτοιο γεύμα για μία ή δύο φορές την εβδομάδα.

Θα σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε τις επιθυμίες σας και θα βοηθήσει να παραμείνετε σε καλό δρόμο με τη διατροφή και τους στόχους σας.

#10 Δεν κοιμάστε αρκετά

Είναι ένα συχνό λάθος που πολλά άτομα παραβλέπουν θεωρώντας το ασήμαντο, επειδή πιστεύουν πως δεν υπάρχει καμία σχέση με την απώλεια βάρους και λίπους.

Αυτό όμως απέχει πάρα πολύ από την αλήθεια!

Η στέρηση του ύπνου, δηλαδή οι λιγότερες από 7-8 ώρες ύπνου αναγκάζουν τα επίπεδα της λεπτίνης που βοηθά στην καταστολή της όρεξης και της γκρελίνης που είναι η ορμόνη αύξησης της όρεξης, να καταρρεύσουν. (13)

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να αισθάνεστε συνεχώς πεινασμένοι, να τρώτε περισσότερο και να αυξάνετε το σωματικό σας βάρος.

Διαφήμιση

Επιπλέον, όσο λιγότερο κοιμάστε, τόσο περισσότερο επιθυμείτε τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και υδατάνθρακες. Επειδή μάλιστα θα αισθάνεστε ήδη κουρασμένοι, θα είναι πρακτικά αδύνατο να πείτε όχι σε αυτές τις επιθυμίες.

Όταν ακολουθήσετε τα παραπάνω βήματα, θα καταφέρετε να μειώσετε με υγιεινό τρόπο το λίπος και τα κιλά του σώματος.

Θα βοηθήσετε επιπλέον στη σωστή λειτουργία και υγεία των οργάνων σας, που είναι ακόμη πιο σημαντική.

Εσείς κάνετε αυτά τα λάθη όταν προσπαθείτε να χάσετε λίπος και κιλά;

Εσείς κάνετε κάποιο από αυτά τα λάθη όταν προσπαθείτε να χάσετε λίπος και κιλά; Ποιο πιστεύετε πως είναι για σας το πιο δύσκολο στη εφαρμογή του, από όσα ανέφερα;

Αφήστε αν θέλετε το όπως πάντα σημαντικό σχόλιο σας παρακάτω.

Εύχομαι καλή επιτυχία στους στόχους σας και να είστε πάντα καλά! 🙂

Αν σας άρεσε το άρθρο μοιραστείτε το με τους φίλους σας!
>